onsdag, oktober 22, 2008

6 ting som gjør meg glad!!

Fikk en utfordring fra Anka - å den tar jeg gjerne:)


6 ting som gjør meg glad

- Mine 2 herlige barn og mannen min <3
- At jeg alltid gleder meg til å dra på jobb.
- At jeg har mye familie rundt meg og mange som er glad i meg.
- Vårt nybygde hus som vi straks flytter inn i.
- Når ungene mine viser at de faktisk er glad i hverandre til tross for den uenigheten som herjer iblandt her. Blir helt rørt når de viser kjærlighet til hverandre <3
- Når jeg kan se frem til en koselig kveld sammen med min kjære, med tv kos eller film, fyre i ovnen og lage god mat.

Sender utfordringen videre til

Daisys home
Maris rede
Hvitstil


Sitter å ser på stenciler og wall words.... skal ha noe slike i huset men ikke helt bestemt meg for hva enda... så mange fine ord/setninger/ordtak å velge i!

http://www.tinamai.dk/shop/stencils-skabeloner-90c1.html






Idag har jeg fått verdifull hjelp av pappa med familie og vi har rundvasket huset. Tak, vegger, vindu.. hele fjøla! Alle gulver er vasket med maskin å det skikkelig bra. Huset skinner!! :)

3 kommentarer:

JBO/ORB sa...

ohoooi så masse nydelige bilder!!

Morro å finne bloggen din :)
Er det lov å legge deg til spm favoritt *blafre*

Forretsen; atrig å se bilder fra folkeparken :)
(savner plutselig trøndelag...)

Ha en fin høstuke!

Sunniva sa...

takktakk:)
ja, får håpe det. at ting blir slik man forestiller seg at det skal bli. hehe:)

natta fra hovedstaden:)

Anonym sa...

hva betyr ordtakene? :)