torsdag, oktober 09, 2008

"Barndommens lykke er å bli elsket"

Mine VAKRE barn!!!
InSPIRASJoN - JeG Får ALDri Nok AV det!!!!!!



Dette BIldet Har fulgT meg en STund.... elsker dette ROmmet!! stor inspiRASjonsKIlde Jeg har en reflektert jente som nettop har fylt 3 år. Hun overrasker meg stadig og jeg blir stolt som MOR!!! da vi var på shopping idag kjøpte vi oss is og satte oss på en benk, jeg og mine 2 småtroll. Så kommer det en ung dame i en elektrisk rullestol og kjører forbi oss. Emilie følger med henne og slipper ikke blikket før damen er borte. Jeg ser at hun tenker og grubler. så ser hun på meg å sier - "såg du, dama hadd på sæ huv(oversatt-Lue)..." så smiler hun. "dein va fin"!!! Så enkelt er det. For en snill jente jeg har. Hadde hun brydd seg om om den elektriske rullestolen ville hun som 3 åring sagt det. Men neida.. ikke min jente. Sunne holdninger!!! stolt av jenta mi. <3 Daglig ser jeg og hører slike fine kommentarer fra jenta mi. Ofte føler jeg meg litt mislykket som mor, men når jeg får slike drypp fra jenta mi gjør det godt i mammahjertet!

3 kommentarer:

LISBETH---<-@ sa...

Hei hei! Og hi hi, de ungene kan få sagt det, herlig kommentar om luen....og nydelig bilder av skjønne barn.
Oj så fint du får det da, skikkelig fine bilder av lekre rom. Nærmer det seg innflytting?
Ha en flott dag.
Klem

Bine sa...

Næh, så herlig kommentar!! *rørt* For ei go jente du har da, skjønne mor bli stolt ja ;-)

(Har forresten gjort bloggen min privat, sendte deg en invitasjon. Gå videre som gjest tror jeg du må velge :-) Klem!)

Kerstin sa...

Heisan Takk for hyggelig besøk og hilsen=)
Så herlig med de små sine kommentarer. Et mors hjerte blir bare så varmt:O=)
Skal si dere får en flott hus, så mange flotte detaljer.
H en herlig fin fredag=) Klem kerstin