tirsdag, oktober 07, 2008

En god morgen!

beste rommet på sykehuset... med god utsikt utover byggeplassen;) satt mye i vinduskarmen

Første turen utenfor murene:) så fin gutt <3

Et bilde sier mer enn tusen ord!!

Sto opp tidlig idag å koser meg med frokost og God Morgen Norge før jeg skal vekke ungene. Emilie Jeanette skal i barnehagen idag, går der 2 ganger i uka. Jeg og Linus Matheo pleier å være på åpen bhg i samme bygg 2 dager i uka men der er det høstferie nå. Så jeg og Linus`n skal ta en kontor dag + at jeg skal på synskontroll. Greit å sjekke øynene litt. Gjør det alt for sjelden egentlig.



Ellers venter vi i spenning på saken som skal kjempes etter Linus var syk i sommer for de som kjenner saken. Kjenner at det blir litt vanskelig å rippe opp i alt igjen men samtidig gleder jeg meg til å konfrontere. Foreløpig virker det som de gir fullstendig F. Tre små minner over her fra sommeren i bilder som har så mange inntrykk. Uviten smerte og glede fra en sterk liten gutt som ikke vet hva han har vært gjennom. <3

HA EN FIN DAG ALLE SAMMEN!

1 kommentar:

*Hege*-mine små skatter sa...

Hei:)
Så koselig med en ny blogg (for meg da)!!!
Så flott hus dere holder på med,det er skikkelig fint altså!!!

Ser du skriver at søte minstemann har vært syk,og mellom linjene forstår jeg det har vært en tøff periode... Håper han og dere har det fint nå!

Ønsker deg en fin kveld!

Jeg legger deg til på min liste også;)