mandag, oktober 13, 2008

For en lang helg.....

MiNe HeRlIgE HøStBaRn!! <3







Men nå er den over. Mandagen er her, men hos oss betyr ikke helg - fri, og uke - jobbing. Jeg har hatt arbeidshelg med 3 kveldsvakter på rad, så nå blir det godt med noen dager fri. Rakk å bruke litt tid sammen med ungene i helga likevel så vi dro en tur i en park her vi bor, for å ta noen fine høstbilder. Jammen ikke så enkelt da lillebror ikke var helt i form men vi prøvde å kose oss litt likevel. Vi er litt smålei for tiden alle mann. Lei av å vente og vente....!!!! Skal ringe byggeherren idag å få en forklaring. For nå bør de gjøre seg ferdig. Forrige uke ble bare surr og nesten ingenting ble gjort. Å det er skikkelig kjedelig når det er bare småtteri igjen før huset er fiks ferdig!! Hvalstad here we come... snaaaart..:)



4 kommentarer:

marita sa...

Hei jeg fant deg igjennom kristina,skjønner du er inne i en travel tid med husbygging , men det ser ut til å bli utrolig bra ...du har god smak ... digger listene og decoren du har valgt rundt vindu og dører.
kommer til å følge spendt med.

Jeg kjenner ikke saken , men lykke til med den lille .

Daisys home sa...

Hei og tusen takk for besøk og hyggelig kommentar på siden min.Fin blogg du har og blir spennende og følge med husbyggingen!Ha ei fin uke.

Daisys home sa...

Kan jeg spørre hvor du har kjøpt taklampene som du har,som det henger sånne prismer på.Tror du skrev at du hadde den ene i trappoppgangen.Den var bare såå nydelig.Skjønner at jeg er på utkikk etter en lampe for å ha i trappoppgangen,da vi netopp har malt den.

Daisys home sa...

Meg igjen!nei det var på stua du har to av disse taklampene som jeg lurte på.