søndag, oktober 05, 2008

Geir - min reddende engel...

litt detalja... her har det vært en flink flislegger. les;Geir;)
mer detaljer, har golvklosser ved alle dører
fine ytterdøra
gjestedoen:)
hvitmala furugolv - på soveromman
baderomsinnredninga e endelig på plass. speilet på sia der ska straks opp på veggen
boblebadekaret e på plass å fungere:) bli herlig å ligg her ja.

litt av stuen
kjøkken - veggen med kjøleskap, micro, komfyr + kaffemaskin(som kommer snart)
kjøkken :) :) platetoppen på midten her. der skal vi bygge en ventilator hette... design alla Geir..
mere stue..



litt detaljer i gangen utenfor bad/soverommene
hvitmalte furugolv på alle soverom:)
vedovn har kommet på rett plass. mangler montering pluss male ferdig insp.luka
har to slike i taket på stua... pluss en på badet:)
kjøkkenet begynner å ligne på noe


kameraet dukket opp igjen.. takk Geir..:) så da kommer det endelig noen bilder fra huset. På god tid, etter lange tider uten oppdatering både her og der!!









































2 kommentarer:

Mari sa...

Suuuuperfint Cathrine! Jeg elsker gulvet du har valgt, men er usikker på skipsgulv i trønderlån ;) Blir så spennende å følge med innredningen! Legger deg til på bloggen min jeg :)

Nunne sa...

Å så nydelig du får det!
Må innom deg senere og se hvordan det blir. Du har kjempegod smak, syns jeg!
Hilsen Nunne