torsdag, oktober 16, 2008

Hatt en spesiell opplevelse ikveld.......


Vil først komme med en utfordring!!! Jeg har en inspeksjonsluke på pipa ved siden av vedovnen. Der vil jeg ha et vakkert ordtak eller noen vakre ord. trenger ikke være på norsk. men kan gjerne beskrive varme, flammer, kjærlighet, lys o.l. noen som har et godt forslag? Luke blir helt hvit så klart...








legger ved en knippe bilder idag... bilder av ulik art!!! som kan kan si forklarer litt av året som har gått.

Bilbilde - jeg eeelsker å ta bilde av den ene bilen vår. Dette tok jeg i sommer noen dager etter at den kom fra lakkverkstedet. tar ofte bilder av bilen i selvvaskeanlegget!

ct bilde - sier vel sitt. men det blødningen i Linus sitt hode 20 juni 08. skremmende stor.

den gamle barnesenga - bildet er fra rommet emilie hadde i huset vi eide før. Jeg hadde planer om å kjøpe ny seng til henne men tror jammen hun kan ligge i denne litt til. den er jo så søt. skal gjøre noen småting med den. vil blandt annet ha et ordtak eller noe... NOEN DER UTE SOM HAR ET GODT FORSLAG??

verandaen - lite fasadebildet av huset vi hadde før. All den jobben vi la ned der. en av delene som virkelig var verdt pengene sine var 100 kvadrat veranda med en sinnsyk vakker utsikt!

julebilde - fra "myrvang" å for en steming. det er jula 07 å bildet er tatt hjemme hos min pappa. han har et gammelt småbruk som er restaurert til å bli et nybygd hus. påbygd og oppusset. er så vakkert der. Julebildet sier så mye!


Jeg begynte i en meditasjonsgruppe idag. vi samles i en lavo på en gammel gård. Jeg kan ikke beskrive den herlige opplevelsen men det var helt utrolig. Jeg har de siste ukene blitt kjent med en dame som er healer. kjenner henne fordi vi går i samme "åpen barnehage" med ungene. + at vi også lå på samme rom på barsel for 3 år siden. skjebnen brakte oss sammen igjen på barnehagen å så i lavoen... hehe. Jeg virker jo helt fjern da men har blitt gla i dette ukjente. å jeg vil tro og føle ting som jeg ikke har turt før. Vil ikke si så mye om selve opplevelsen men hun healet oss 5 som var der idag. og meditasjonen var skikeklig god terapi for en stresset småbarnsmor som meg. så dette vil jeg fortsette med! :)

Takk for en fin kveld.

3 kommentarer:

Emmas Verden sa...

For et flott hus dere har..drømmekjøkken.. :)
Jeg tror at det finnes mer mellom himmel og jord og det er bare å være åpen for nye ting..
Ha en fin helg :)
Klem Anne ;)

Bine sa...

Her var det mye å kommentere! Må bare hive meg over meditasjonen først! Så spennende, dette er jeg så facsinert av..! Har du lest bøkene til Sylvia Browne? Mellom to verdener og livet på den andre siden? Og Brian L Weiss; Samme sjel mange liv? Anbefales, kjempeinteressante bøker! (Nå ble jeg ivrig her, hehe, får gi meg mens jeg fortsatt har bena plantet på gulvet). Den senga til Emilie er forresten kjempesøt ;-)

Villa Valle sa...

Du... jeg tror ikke det er så lurt å la personnummer til sønnen din ligge på bloggen!
Har kikka gjennom nesten hele bloggen din nå.. Er på nattevakt.. Hihi... Nydelig hus du har! Kan godt skjønne at du er fornøyd med Hvalstadhuset ditt! :)
God helg! :)