fredag, oktober 03, 2008

Hvalstad mitt Hvalstad....

skal henge over spisestuen
skal henge på foreldresoverommet

har to slike på stua... og en på badet


denne henger over trappa opp til loftet..


Det er jammen ikke lenge til huset er ferdig. En ny epoke i livet skal starte. Byggeperioden har vært som et svangerskap. Man venter og venter og plutselig er man helt på slutten, å da stopper tiden opp å snegler seg avgårde.... dagene går så tregt nå. Men plutselig er det ferdig å vi får flytte inn. For å ta i litt er jeg ganske sikker på at vi er vel i hus om max 2 uker. er bare småtteri igjen nå og snekkerne ville bare ha noen dager til, noe listverk + veranda ved inngangspartiet. pluss at varmegjennvinning og varmepumpen skal monteres av elektrikker og de som ordner varmegjennvining og ventilasjon.



Utelampene er på plass... ble så vakkert <3



kommer bilder etterhvert... må finne kameraet mitt først....:/ jeg som egentlig er avhengig av det. irriterer meg når jeg ikke finner det.



de fleste taklampene er på plass (bilder av noen dem over her) og mange rom er ferdig.

Ingen kommentarer: