tirsdag, oktober 14, 2008

Lene Bjerre & Lisbeth Dahl - førstedamene!!!! :)

<3 <3
Dette bildet liker jeg så godt. Det har en historie.... som man kan finne på selv når man ser bildet. litt spooky men samtidig mye sjel. Jeg elsker slike gamle hus men gleder meg likevel til å flytte inn i et nytt et.
Lene Bjerre & Lisbeth Dahl
Jepp!!!! Kommer mye fra de 2 damene inn i mitt nye hjem. å som jeg gleder meg!! Gleder meg til å innrede og bo meg til rette i huset. er så spent på hvordan det blir. vanseklig å forestille seg hvor fint det blir. skulle tro jeg ikke har bodd noe sted tidligere. joda... hadde et vakkert hus tidligere men dette overgår det meste i vårt liv. selvfølgeli ikke det å få ungene... men sånn litt etter det, havner Hvalstad ja;)

2 kommentarer:

Mari sa...

liker de damene veldig godt jeg også :) gleder meg VELDIG til dere er i hus!!

. sa...

Smiler at det stillige gamle huset du viste bilde av.
Forstår godt at du gleder deg til å slutte inn i nyhuset!

Ha en fin kveld