tirsdag, oktober 14, 2008

Litt bilder fra huset.....

Fasade!!! :)

mitt herlige kjøkken
driver å bygger grue... blir spennende å se hvordan den blir:)

så gla i fondveggen:)


kjøpte et avlastningsbord til gangen i går..;) 110 høyt. speil "all over"!! får vel en jobb med å tørke finermerker her. men pytt sann!! her blir det fint å tenne masse lys. å slenge fra seg nøkler og mobil o.l når man kommer hjem:)
foreldrerommet... mangler et strk på gulvet her... det skal jeg male imorgen
her er speilet som skal opp på badet
jeg har store OG ALVORLIGE PROBLEMER MED dokoster... å selvfølgelig har jeg fått en sønn (les: han er 1 år) som alltid skal ta do koster på alle do han er med mamman sin inn på. jeg får helt hetta når han rører dem. Dokoster er å blir KVALMT!! meeeen. må vel ha en på do likevel. å hva kan ikke passe bedre enn en fra Lene Bjerre??? og dorull henger i samme serie..;) jepp. det blir lekkert. å min sønn bør holde seg laaangt unna den dokosten. ellers får mamman hans store psykiske problem;) heheh
her er taklampa på stua... har to slike der å en på badet:)

det går skremmende tregt her for tiden. Virker som alle bare ha sluppet verktøyet sitt å rømt fra åstedet!!!! så jeg tok en alvorsprat med byggherren idag. han forsto endelig. Elektrikkeren har lovt å komme siden forrige mandag, backo (ventilasjon) har lovt å komme hver dag siden forrige mandag og snekkeren var vistnok ferdig.... men det er fortsatt småtteri igjen her. pluss alt rotet da. sagene deres, arbeidsbord, maaaange meter listverk som er til overs.... +++ så endelig dukket elektrikkern opp på slutten av arbeidsdagen idag.... så han fikk gjort noe småtteri. men håper det skjer noe imorgen. torsdag skal vi ha en befaring sammen med byggherre. så sender han godkjenning til kommunen. så vi kommer ikke inn til denne helga heller;/ f. Men til uka blir det vel noe. Et firma skal gjøre reint huset før vi flytter inn... jaja. sånn er ståa nå da... men kan jo vise dere noen bilder jeg tok idag da. Huset er jo så godt som ferdig.

6 kommentarer:

LYKKEBO sa...

Wow for et flott hus! Og kjøkken var jo bare en drøm! Tapetene kjmepe lekre! Likte akt jeg;) Her stikker jeg innom igjen:)

Daisys home sa...

FOR et hus sier nå jeg.Det fineste jeg har sett på lenge.Likte absolutt alt jeg såg her!Gjennomført til de grader.Så dette skjøøner jeg godt at du er fornøyd med.Og alle de fine lampene,blir helt dårlig !!God smak.Takk for at jeg fikk vite hvor jeg kan kjøpe den taklampen,så lækker!Klem ifra meg!

Anka sa...

Føler med deg når det gjelder "alt står stille" Som sagt før: Knallfint og stort! Enjoy! ha en fin dag.

Mari sa...

Kjempe kjempe fint Cathrine! Tror jeg så ryggen din på tur ut av Vero Moda i dag!?

. sa...

Nydelig , nydelig dette likte jeg. Så flott , taper, kjøkken, lampe, gangbord!! Alt her for gjennomført, så flink du er.

Dokoster og svømmehaller jeg får helt nupper, uff uff.

hilsen Gamlå

Bine sa...

Vettu, d bli da så fint herre..! D bli så veldig fint og! Æ å vil bygg. Finnes det en overtalelses-CD man kan kjøp for å overtal sin kjære om at d e ber å bygg sjøl enn å kjøp? ;-)
Stilig dokost! Du får sett opp lekegrind rundt den, hehe!