fredag, oktober 17, 2008

smakebiter fra huset og jeg Lager Tilda JULE-kort!! :)

Smakebiter fra huset.... Idag har faktisk ventialsjonsfolka vært der å alle ventilene i takene er på plass!!! Utrolig... da er det bare småtteri igjen. men alt det småtteriet tar jammen tid når arbeidsfolka har forlatt åstedet!!!!
Den vakre lysekrona mi er på plass på spisestuen og jeg har kjøpt lyspærer idag når jeg endelig klarte å bestemme meg for type. måtte ha 18 pærer... å da må man nesten bli fornøyd på første forsøk. Ikke noe billig pærer her;) Montert en del sparepærer utvendig og på vaskerom. IKKE billig men de suger jo bare 3 og 9 watt så da er jeg fornøyd.

denne taklampa er de jeg har 2 av på stuen. samt en like en på badet;)





Har hele tiden lyst å utrette noe fornuftig! Og liker å lage ting. Så da ble det julekort denne gangen. Skal ordne til alle vi skal sende til. å legge inn et bilde av ungene. Om noen vil kjøpe kort er jeg åpen for det også. Skal lage flere å legge ut etterhvert.








Ha en fin helg alle sammen. Mannen ihuset her er på jobb å kommer hjem i morgen tidlig. Vi ha gutten til en vennina på overnatting her. å alle 3 ungene sover nå. Tar litt tid når en 2 åring og en 3 åring skal sovne sammen. men det gikk utrolig fint. kosa seg å hørte "mormor og de 8 ungene" lydbok <3 Mamma har litt alene tid med tv og data men kjenner jeg skal prøve å komme meg i seng til rett tid idag. vørt for mange sene kvelder her.

Ellers må jeg si at jeg savner Monica - vennen min veldig. Glad i deg!!!

7 kommentarer:

lilleann sa...

Hei :) ÅÅÅÅ for et FLOTT hus! Elsker det mildt sagt utvendig....åååååå *missunnelig* :)
NYDELIG Baderomsinnredning! Den var jo rett og slett bare helt RÅ!!! :) Å sikker ikke billig nei..SÅ skikkelig exclusive ut :)
Flott kort du lager...åååh...sukk sukk :)))
Ha en fin helg!!
*lilleann*

A home far away sa...

Hej, vilken fin blogg du har, jag är här för första gången!

Ha en fin helg

Kram Gunilla i Singapore

Daisys home sa...

Så fine kort du lager!Og dette huset du har kan jeg ikke se meg mett på,bare så lækkert.Ja det blir nå en sånn prismetaklampe på meg også nå,hm,-hm hermer litt da!men de var utsolgt på nærmaste Bohus så de måtte bestille de på nytt.Så uti uken så får jeg den vel.Takker for koselig kommentarer på siden min.Ha en fin lørdagskveld!

Bine sa...

Sukk, så fine lyskroner.. Det blir jo ikke bare et vanlig fint hus, blir jo drømmehus! :-O Men du, lager du de kortene selv? Flink du er! Synes det er så morsomt å lage sånn selv, men jeg er ELENDIG på det, hehe. Gleder meg til å scrappe album til Isak, håper bare det blir fint ,-)

marita sa...

Å gud jeg blir inponert!!!!
Får lyst til å pusse opp når jeg ser sånne flotte tapeter , elsker tapeter.Det er nå 4 år siden vi var ferdig med vårt hus , å var veldig fornøyd. men det er fristende å fornye litt allerede.
Badroms innredningen er også kjempe flott , helt etter min smak.
Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den?

Ha en fortryllende helg.

tamasa sa...

Heia:-)
gleder meg masse til vi skal komme en gang å besøke dere å se på det fine nye huset deres:-)ser utrolig pent ut.
ting tar tid ,men så får man noe man kan være fornøyd med å da;-)
synnes du er kjempe flink til å lage kort og håper det kommer et i posten her å hehe=)
Savner deg kjempe masse og håper dere kommer snart til oss..tenker masse på dere.!!
klem=)

Det hvite hjerte sa...

Wow... så mye lekkert du viser frem. huset deres ser fantastisk flott ut. gratulerer, det må jammen være gøy å være så ung og få det så komplett fint, heldig er du! jeg har lagt deg til mine favorittblogger for hit vil jeg innom snart igjen, håper det er greit. likte så godt familiebildene og bilde av barna er det famefotografene?
ha en strålende ny uke!