tirsdag, oktober 21, 2008

"Teddybjørnens fremste dyd er at han ikke kan elske seg selv...bare andre."


Min skjønne jente sammen med sin følgesvenn - Oline. De to holder sammen i tykt og tynt.
"Teddybjørnen: En rørende blanding av usigelig tillit og tvil...Liten, myk sak utsendt for å gå dine enkle veier i en verden hvor klemmer er altfor sjeldne."

Her har vi Jonas!!! Han kjøpte vi da vi var på ferie i sverige i sommer. Han er en morsom type. Eller en tøffing kan man vel kalle han. Måtte bare legge ut et bilde av han fordi jeg liker han så godt;)



Litt bilder fra Do og badet ikveld:) blir da riktig så koselig dette. Gjett om jeg gleder meg til å bo her.







Idag har jeg klart å mase på byggherren så han måtte komme på befaring. NÅ ER DET INGEN KJÆRE MOR MER! Lei av å vente og vase. Så nå ble vi enig og jeg krever handling. Fredag skal jeg nemlig flytte inn i min ringe bolig. Imorgen begynner vi å vaske huset. gleder meg som en liten unge!! Vi har gjort mye idag også. Mye småtteri igjen som vi vil få ferdig denne uka, med kjøkken og male arbeid utvendig.

Ha en fortsatt fin kveld alle sammen! <3

6 kommentarer:

Sunniva sa...

stilig:)

Mari sa...

Det blir så utrolig lekkert Cathrine! Virkelig et drømmehus! Skjønner veldig godt at du gleder deg til å flytte dit, og er spent på deres vegne :)

Hvit Stil sa...

Skikkelig flott Cathrine!

. sa...

Så nydelig datteren din er:).
Igjen så viser du så fine bilder fra ditt vakre hjem.

Det ligger en award til deg i bloggen min:)

Ida sa...

Så flott badet deres er! og du.. så fantastisk nydelig lillejenten din er.. matchende teddyklær og kjole :-) Super søte !!

Anka sa...

Heihei. En liten utfordring til deg på siden min. God kveld.