fredag, november 07, 2008

Hageprosjektet vi hadde i sommer...



hekken blir "Buksbom" eller blir det litt vintergrønt, herregård brosteinpluss perlesingel, hvit singel som glinser i sola. Vakker men det holder å ha den på stien og rundt steinplatten. På gårdsplassen skal vi ha vanlig singel.




Vi ordnet faktisk ferdig en uteplass lenge før huset ble ferdig... men gjett om vi gleder oss til våren/sommeren 09 da vi kan nyte dette...




















beklager litt ymse ferdig bilder... har liksom ikke tatt den helt siste "ferdig runden" når det gjelder bildetaking her... men lover det blir bedre etterhvert;)
nok en gang all ære til den flinke mannen min som har ordnet alt dette. jeg har bare forlangt å bestemt... hehe. Eller vi var nok ganske enig her, men så ble vi fornøyd å ja.

4 kommentarer:

Det hvite hjerte sa...

Hei,

Så smart å gjøre istand mye av uteplassen i forkant av husoppsettingen, utrolig smart tenkt!

Så deilig til våren når snøen slipper taket at det er litt ferdig på uteområdet og det ikke er byggeplass hele veien rundt slik det ofte er!

Jeg tar av meg hatten for stil & utrolig god evne til å velge de riktige materialer... lekkert! (Vi har lignende utegruppe og er kjempefornøyd!)

Er det noen hus i nærområdet, det ser så landlig ut med mye tomt/plass rundt dere?

God natta :)

Gamlå sa...

Heisann

Skal si at dere fikk gjort mye med hagen i sommer. Jeg synes at dere har kommet så langt med huset og utvendig. Hagen er så fin så fin.

klem fra Gamlå

Anka sa...

Så greit å begynne på det ute når man ikke kan få gjort noe inne:) Fin hage og god plass. Håper dere kommer dere i orden i huset. Fin trapp.

krinkelkroken sa...

Først må jeg gratuelere med nytt hus, så lekkert!
Har scrollet meg nedover på bloggen din, skal si dere har stått på! Uteplassen er knalltøff, så smart å jobbe der samtidig som dere bygger, ofte uteplassen som tar lengst tid.
Håper det går bra med gutten som har vært igjennom operasjon, en av mine har vært operert flere ganger og vet det kan være tungt, håper alt har gått fint.
Takk for at diu tittet innom bloggen min, slik at jeg oppdaget din;) Vi er så mange interiørbloggere nå at det er lett å overse mange....ha en fin dag!