onsdag, november 19, 2008

Imorgen kommer det takstmann!!!

Som skal ta verditakst på huset;) spennende. Idag har jeg vært kontor flink. Mye praktisk som skal ordnes når man har bygget nytt. Men det begynner å bli....

lite med blogging i dag. Har litt å gjøre her for kåken må jo skinne når takstmannen kommer;) Men må si at jeg syns ikke man får den rette stemningen til takst kl 09.00 om morgenen... men men. får stå opp tidlig, fyre i ovnen, tenne lys, bake boller... hehe... nope. Blir nok ikke noe nybakt her så tidlig men kan jo sette på halvstekte rundstykker så det lukter godt her da... hihi;) nattinatt alle sammen




Må skryte litt av mine vakre elskverdige barn <3














All ære til den dyktige fotografen - www.fotolise.com

6 kommentarer:

Smineset sa...

Nydelige bilder og nydelige barn! Jeg så du har laget walk in closet. Så supert ut. Sysler med tanken selv....

Ønsker deg en super dag!

Bine sa...

Fine bilder av go-ungene da! Ble det rykende ferske boller på takstmannen eller? Hehe.

Karna sa...

Nydelige bilder! Lykke til med takstmannen, håper det går bra!

Daisys home sa...

Fine bilder av de søte små! Ja det er ganke langt nord i namdalen da,Kolvereid er nærmeste tettsted,vår liile By da!og ikke så langt ifra RØRVIK heller.Ha ei fin helg.

JBO/ORB sa...

Så skjønne små troll <3

Håper takstmannen var like fornøyd som mine øyne (og ikke minst dere selv) ;)

HA EN SUER HELG!!

Gamlå sa...

Hei hei

Håper det gikk bra med takstmannen!!

Så flotte bilder du viser.

Ha en fin Søndag

klem fra Gamlå