lørdag, november 15, 2008

Lapskaus, fragler, julegaver og nattinatt

Lapskaus er skikkeli slager til sultne barn å det ble servert her idag. Samtidig fikk de se fraglene på barnetv. Koseli med fraglene... Ikveld har jeg begynt så smått å pakke inn noen julegaver samt noen kaldendergaver.


Nå har jeg endeli funnet senga etter å ha gjort en del husarbei. Mye jobb med alle klærne som skal på plass rundt omkring... Men det blir da bra. Sorry for litt ymse bilder nok en gang. Men legger inn fra mobilen... på soverommet har vi et stort speil fra ikea stående inn mot veggen, og over det henger dåpskjolen til ungene. Emilie hadde plomme røde silke bånd og linus hvite broderte samt blå. Kjolen er omsydd fra min farmors brudekjole før hun døde. Vakker<3 og betyr mye for meg.

6 kommentarer:

Ida sa...

Hihihi.. såååå søte barn - ser ut som om de er virkelige ivrige både med skje,gaffel og krus :-) Morsomt !

Og så flott FLOTT FLOTT dere får det - walk in closet - MY DREAM!
Masse søte bilder i dag!

Gleder meg til å starte julegaveinnpakning - det er kos!

KLemmer og god held!

Bine sa...

Så herlig ide å sy om farmors brudekjole til dåpskjole da! Mamma sydde kjole til mine søskens barn, så Isak blir nr 5 i barnebarnflokken som døpes i den. Koselig det og :-)

Ha ei super helg!

Det hvite hjerte sa...

hei,

Skjønningene som sitter i det nye huset og spiser lapskaus, mmmmm.... det er mat for mons!

Fine bilder, skjønn dåskjole med fantastisk fin historie, den må gå i arv i åresvis!

Ha en fin kveld :)

Gamlå sa...

smiler så koselig dere har det!! Små barn er bare så herlig. Idag har jeg tenåringer og da savner jeg den tiden du nå beskriver.

Fin helg ønsker jeg dere i " Livet i Hvalstad"

Du får si at barna dine skal få se NEMI trekke vinneren i Gamlås gavedryss imorgen.

klem fra GAMLÅ OG NEMI

david santos sa...

Wonderful posting!!!!
Nice pictures and pretty colores!!!
Congratulations!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Havea nice week!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ramme alvor sa...

Hei, har sett litt rundt på bloggen din og må få sei at de har fått eit veldig flott hus, for ikkje å snakke om utanfor. Me bygde for snart 4 år sidan, men framleis ser det ut som om det er rasfare utanfor inngangsdøra. Pukken ligg framleis og struttar på store delar av uteplassen..

Ja, ja, kjem der tid, kjem der råd.
Ynskjer deg ei fraifrå veke.