onsdag, november 05, 2008

noen bilder fra vårt Hvalstad....

så som så med kvaliteten da alle bildene er fra mobilen. begynner å ligne på et hjem nå. tar litt tid å finne seg til rette å finne ut hvordan man vil ha det. walk-in-closeth rommene er ikke oppe å går enda så det gleder jeg meg til. heller ikke fått kjøpt meg stoler til spisestuen enda men det blir før jul iallefall. Låner noen tøffe gamle stoler i mens. Bra jeg bare låner for mannen i huset her liker dem ikke. ;) vi ønkser oss egentlig gamle stoler men litt annen stil. men ikke lett å finne 8 antikke like stoler til en overkommelig pris. Lammeler har også kommet inn i mitt hus... syns det er litt funkis. men gått med på et kompromiss å latt mannen tatt litt avgjørelser også. og egentlig ble det ganske fint:) i alle de andre vinudene i huset har jeg plisse lift gardiner. svarte på soverommene å hvite som dere ser på kjøkken og bad. liker dem veldig godt da de verken skjuler vindu/listverk eller stjeler vinduskarm.







































6 kommentarer:

lavendel mio sa...

Hei kjempefin blogg du har.Gratulere med nytt hus,det er rålekkert hos deg.Masse fine tapeter.Kjempekoselig kjøkken også.
Ha en nydelig dag:)

Daisys home sa...

Bare så masse lekre detaljer og som jeg har skrevet tidligere,knallfint hus!så gratulerer så masse med inflyttinga i nyhuset.Likte så godt den speilbenken som du har.Går det an og spørre hvor du har kjøpt den?Ha en fin dag og kos dere i nyheimen!

Mari sa...

Så fint det blir Cathrine! Herlig å ha kommet i hus altså! Er det merbau skipsgulv?

Gamlå sa...

WoW så flott det er blitt. Jeg har sittet og scrollet meg opp og ned på bildene og bare kost meg!!

Likte sengen som barnet lå i, en slik lingnende hadde min bror også som liten:).

Ha en forsatt fin dag

hilsen Gamlå

Bine sa...

.... :-| ... Derre gjor både GODT og VONDT å sjå, gud korr LEKKERT! Også så gjennomført!! Trur æ må ta 1 minutts stillhet her for mæ sjøl æ, og la alt synk inn.. (forresten, den TV`n der såg farlig lik ut vårres, hehe)

JBO/ORB sa...

gosj så utolig vakkert hjem dere har fått!!
Kanskje vi må ta oss en kjøretur for p beskue dette vakkre huset nærmere neste gang vi er i traktene ;)