onsdag, november 19, 2008

selges....

noen bloggjenter som kunne vært intr i å kjøpe denne vakre Lene Bjerre duken? Kan måle den om noen er intr. Men den er iallfall STOR!! :) og utroli vakker men den finner seg ikke til rette her.







Ellers har jeg tenkt å selge denne lekre gamle lampefoten. "kiss the cook" emmalje skilt, en ulaget/ ubrukt Tilda og kaldender kliper til advent kaldender... Ganske søt men jeg får ikke bruk for den:) noen som er intr i noe da? Har så masse at jeg må få ryddet opp litt i skuffer og skap.

4 kommentarer:

Karna sa...

Har hatt en storopprydding selv, måtte bare gå igjennom stoffene mine og ikke minst hobbybøkene. Jeg solgte litt på finn...resten ga jeg til en skole...

Bak en Sky sa...

Så hyggelig blogg du har!!Det ser ut som om du har et nydelig hjem!;)

Hilsen Ingunn

Gamlå sa...

Se her hva du har da, masse fint!!

Er sikkerpå at du får solgt dette.
En finner masse når en pakker opp esker, og som en også har glemt at en har!! Har enda esker fra flyttelass som jeg aldri har pakket opp jeg, og de står bare der og støver seg ned!!

Ha fine kvelden.

Connie Maureèn sa...

Hei, for en koselig blogg du har :) Hva skal du ha for "kiss the cook" skiltet?
Ha en fin søndagskveld, klem Connie Maureèn :)