onsdag, november 12, 2008

Troll å sånt....





den kan virkeli ikke beskrives. Jobbet sammen med et troll idag. Det mennesket irriterer vettet av meg. Hun er frekk og utidig med alle de hun jobber sammen med. Men ingen åpner kjeften?! Alle bare mottar og mottar. Nok om henne. Noen kameler må man svelge har jeg lært meg etterhvert. Men sukk så tungt! Legger ut noen bilder fra huset idag også. Litt balsam å være lenge oppe å tjone og ordne selv om jeg skal opp tidli på jobb:$ før jeg jobbet med trollet idag hadde vi en fin dag i åpen barnehage, der pleier vi å være to ganger i uken:) veldig koseli.

6 kommentarer:

Ida sa...

Troll finnes nok på enhver arbeidsplass - så lenge du mener det er på sin rette plass og kommentere hvordan hun er - så synte sjeg du skal gjøre det! Urettferdig at EN person skal forpeste ett helt arbeidsmiljø! Lykke til :)

Fine bilder av hjemmet - nesten like tapet som oss på det siste bildet! Naice!

Klem

Bine sa...

Spekulerte litt på hvor du ville med den tittelen, hehe. Trollkjerring altså, huff. Det må være tungt å gå rundt å være sånn! Så mye enklere hverdagen blir med en annen holdning! Du får gi henne en innrammet versjon av "arbeidsmiljøreglene" du skrev opp tidligere ;)

Cathrine sa...

ja Bine... det hjelpa tydeligvis itj å heng dem opp rundt omkring... så tror ho må få en laminert lommeversjon!!! hihih. heldigvis jobbe æ meir aina plasse no. å ska begrens vakti d dagan ho jobbe:)

Ida... ja faktisk må man si fra noen ganger. alle de andre som jobber der går rundt å lar seg styre av trollet. slikt godtar ikke jeg..:) tapetn ja.. den er vakker. fra borge.. ornament serien tror jeg:) litt 3d effekt på den,

Hvitrose sa...

uff disse trollene ja..ikke kjekt å treffe på de!!
Så fint du har det hjemme med deg:)
lekker den tapeten din altså!!
Ha en fin kveld:)

Gamlå sa...

Så fint du har pyntet rundt deg i heimen!!

De der trollene finnes desverre overalt!!

Det ligger en award til deg i bloggen min.

hilsen Gamlå

Sunniva sa...

æsj, sånne troll. skulle ikke vært lov å omgås andre mennesker med slik ondskap og bitterhet.

håper resten av uken din blir bra:)