lørdag, november 01, 2008

Vi har flyttet inn!!!!


Vært en tarvel tid å lite tid til blogging. har ikke hatt internett heller. Nå er jeg på jobb men har fått innternett hjemme også så nå blir det blogging igjen. Er mye negativitet ute å går på jobb så nå har jeg hengt opp disse budene litt rundt omkring. Til å med på do så noen kan sette seg der å lese:) Jeg jobber i helsesektoren å oppfordrer andre til å henge opp denne også!! :)

De 10 bud!


1. Vi hilser på hverandre når vi kommer på jobb, alle skal bli sett å føle seg inkludert.

2. Vi er på jobb for brukerne og respekterer at det er deres hjem vi jobber i.

3. Vi jobber for å nå de målene som er bestemt og forhoder oss lojale ovenfor de tiltak som er iverksatt.

4. Vi er flink til å gi hverandre ros og ris. vi snakker med hverandre, ikke om hverandre.

5. Vi jobber som et team og deler på arbeidsoppgavene. Vi tilbyr vår hjelp når vi har ledig tid.

6. Vi deler vår kunnskap og informasjon med hverandre ingen er tankelesere.

7. Vi ønsker toleranse og mangfold. det finnes plass for mer enn en oppfatning, mangfoldet gjør oss kreative.

8. Vi har omsorg for hverandre og tar kontakt når noen er sykemeldte.

9. Vi ser på humor som en viktig suksessfaktor for å oppnå trivsel.

10. Vi har selv ansvar for vårt arbeidsmiljø, forandringer må starte hos deg selv.

Ha en fortsatt fin lørdagskveld alle sammen!!!

4 kommentarer:

Bine sa...

Gratulerer som eh.. "innflyttere" hvis det er noe som heter det? Hehe. Også over til de 10 bud, så geniale! Nettopp så enkle til skal til for å få et mer positivt arbeidsmiljø! Supert tiltak! Ha en fin lørdagskveld i nyhuset da! ;-)

Sunniva sa...

viktige bud!
gleder meg til flere oppdateringer- som ny leser av denne bloggen:)

Mari sa...

kjempefine bud! Jeg gleeeder meg til å se bilder fra det innflyttede huset! Håper dere får internett snart :)

Anka sa...

Uff... så kjedelig med mye negativitet på jobb. det drar med seg så mange. Håper det hjelper med de 10 bud. Stå på! he he.