tirsdag, desember 02, 2008

drømmer om sommerkos.. sukk

Først vil jeg vise et skikkelig bilde av pianoet mitt. det er virkelig lekkert om jeg kan si det selv. Så vil tiden vise om jeg klarer å lære meg en julesang... hihi.

Et nydelig kveldsbilde jeg har tatt av høyskolen her vi bor. Litt av et slott!!!


Litt av hagen min:)


Gleder meg virkelig til snøen smelter å hagen kommer frem igjen. men det er høyt opp/ned!?! og langt frem. Rakk liksom aldri å nyte hagen før snøen kom. så jeg servirkelig frem til våren når vi kan kose oss i hagen igjen.



drømmer om et søtt lite sommer hvitt hus i hagen....











Innganspartiet på huset begynner å bli vakkert da. med stolper og den vakre ytterdøra. Deler av gårdsplassen er gruset... skal ikke ha gelender men har fått gjennomslag for å bygge en trapp (med kun 2 trinn) som skal gå hele veien bortover...

9 kommentarer:

tinemor sa...

Skjønner godt du tar massse bilder av pianoet ditt, -det er jo så fint!
Artig du drømmer om sommer, midt opp i selve vinteren, og julestria.
:-)
Kos deg med drømmen :-)
Klem

Smineset sa...

Nydelig piano!! Drømmer om ett slikt!

Det er utrolig flott hos deg. Skjønner godt at du gleder deg til sommeren. Men først kan vi nyte julen... :-)

Ønsker deg en flott dag! ;-)

Lykkehuset sa...

Så herlige bilder du viser!!! Piano står på ønskelisen i dette huset til jul:-)

Bine sa...

Satt faktisk å drømt om sommer i går kveld æ å, hehe. Iskald munkholm, sen sommerkveld, fuglekvitter.. Også din drøm: hvitt sommerhus, åh, så herlig! Tenkt å foreslå cafe i dag, men fant itj visakorte mitt før ista. D låg midt på kjøkkenbordet atme julekalendern, og ikke på plassen sin (lommeboka, hehe). Men i morra kanskje?

Daisys home sa...

Pianoet er jo bare et helt nydelig møbel.Så stilig,skjønner at du vil forevige dette ja.Nei jeg drømmer ikke om sommern,liker vintern så godt.Jeg er vistnok stikk motsatt av hva de fleste liker av årstider.Kan vel ha sammenheng med at på et gårdsbruk er det alltid travlest tid på vårn og sommern.Nå gler jeg meg til julen,selv om nok forberedelsene blir atskillig redusert iår.Klem

Eli sa...

hei ,for et kjempe fint hus du har,det var bare lekkert.ser du har kjøpt deg piano,jeg har et likt et(nesten)men skulle gjerne malt det hvitt synes ikke det passer inn her til meg,men fint er det.

Anka sa...

Lysthus er koselig og en av disse hadde passet perfekt i hagen din;) God kveld.

Ramme alvor sa...

Ja somaren er no den beste tida, sjølv om jula er kjekk den og. Du har eit flott uteområde og eg skjønar at du drøymer deg til varmare dagar. SKulle gjerne hatt eit lysthus eg også :)

Ha ein fin dag
Britt

JBO/ORB sa...

Elsker uteplassen din, og misunner de deilige hagemøblene!!
Du har sikkert vært innom å snoket på prosjektet vårt og(!?!?), så jeg har jo et lite håp om at vi får opp noe sånt før vi skal kose oss ute sene sommerkvelder... :D
Håper du kommer med mange sommer/hage prosejekt her etterhvert, så jeg kan finne litt mer inspirasjon ;)