onsdag, desember 03, 2008

Eldgammel "ny" seng

Først en liten venn jeg har fått opp på veggen idag!



Det lille porselen service til jenta mi har fått plass i en nydelig gammeldags stålkurv.


og her ser det et vakkert "sparehus" som spiller musikk når man putter penger inn i vinudet. så vakkert. og de som bor der inne er jammen full av penger;)



idag har jeg fått inn en gammel seng som snuppa skal sove i.... fargen er jo veldig søt men tror uansett jeg må male den. noe slitt er jo sjarmerende men mye av det slitte ser ut som møkk. så jeg tror jeg maler den med hvit bengalack!!! da blir den hvit og vakker. men enn så lenge skal hun få sove i den slik den er MEN NYvasket i dusjen:)




Her er eieren i dyp søvn så det ble ikke noe bedre bilde. Alt kan ikke vær bloggifisert.


ellers driver jeg å maler stuebordet mitt. Liker den slitte stilen men det hadde litt for mange flekker. Har tatt bordflaten nå så får jeg ta bena etterhvert. Lekkert og blankt blir det iallfall med bengalack og ikke minst slitesterkt!!!;) ;)





6 kommentarer:

Bine sa...

Kjente jeg ble angrepet av seng-potensialet! Hehe! Blir sikkert knall fin ;-)

Det hvite hjerte sa...

Likte så godt reinsdyrknaggen, hvor har du fått tak i den?
Så koselig rommet til datteren deres ble, prikken over i var detaljene med porselensserviset i den stålkurven, vakkert!

tinemor sa...

Her var det masse flotte ting!
Tøgg knagg.
Og det huset var jo bare helt supert og nydelig!
Hvor i all verden har du fått i det?
Likte ssengen utrolig godt som den er.
Synd den ser skitten ut.
Men den blir nok lekker etter litt maling.
Og bordet ser jo også ut til å bli flott.
Du er flink!
Ønsker deg en fin torsdag.
Klem

Britt Eva sa...

Hei - fine bilder og så flott det ble med bengalakk. En ide å ta med seg. Ha en fin helg.

Anka sa...

God kveld. En liten utmerkelse til deg på bloggen min. Se på venstre side;)

Roselove sa...

Ååå den sengen var jo såå fin . Må ikke male den. Jeg likte sparehuset jeg. Hvor får man tak i det da?
God jul!