torsdag, desember 04, 2008

massasje/boblebad kos ikveld;)



koselig:)



6 kommentarer:

tinemor sa...

Åh, det så deilig ut.
Jeg kommer jeg
;-)
Klem

Bine sa...

D går itj an å få derre boblebade av dåkk mon tro?
Har itj du ei fin flott buggis å selg da? :-D (Må vel kjøp mæ ei, får si t william at en vart kjøpt brukt t halv pris, hehe. Huff :-p Fare for vogndilla.. øh..)
Takk for fødevibban ;-)

JBO/ORB sa...

ikke sant det er deilig??? Pleier å dempe spottene, tenne lys og senke meg langt under vannet innimellom jeg og! <3

Anka sa...

Det må være deilig etter noen timer i snøen med ungene:) Hoppe i bobblebadet med levnde lys, mmmm:)

Ida sa...

Mmmm.. det badet så veldig innbydende ut!

Ligger en liten utmerkelse fra meg til deg på siden min! :)

Klemmer fra Ida

Christine Louise sa...

Sååå deilig :)