fredag, desember 12, 2008

Nå er det helg... Arbeidshelg men skal kose oss litt likevel...



FØRST VIL JEG GRATULERE BINE OG WILLIAM MED EN LITEN BLÅNISSE. SÅÅÅ SØT. OG JEG BLIR HELT BABYSYK AV ALLE BABYER OG MAGER SOM ER OVER ALT FOR TIDEN!!!! HVA SKAL EN STAKKAR GJØRE??? skal fortsette å være babysyk og storkose meg med de vakre barna mine<3

Nå er det helg.... Men det blir arbeidshelg. mye jobbing for tiden men det er helt greit for jeg trives så godt med alt jeg gjør og herlig folk jeg jobber hos og med. vært på shopping idag i trondheim. En liten tur bare, jeg, mannen og lillegutt. storesøss hadde barnehage dag så lot henne være der ettersom hun er der bare 2 dager i uka.

handlet noe småtteri på Ikea. Ikke så full av penger nå før jul.... men kjøpte ny bil i dag da... hehe. vi har det med å bytte litt biler her i gårn. bilinteressen er stor så konebilen blir ofte byttet ut bare for å prøve noe annet. forstå det den som kan. Like ille er det vogndillaen min. JEG HAR NOK STORE PROBLEM!! har 2 barn på henholdsvis 1 og 3 år... og har nå vogn nr!!!!!! 12... hihi. Nesten litt flaut men det er en stor lidenskap/hobby... For tiden triller vi rundt i en rød/svart Phil og ted.. :)


men tipper det kommer noe nytt og fancy hit til våren kansje???? hvem vet;)

NOEN AV VOGNENE JEG HAR HATT;)

















det var litt om den ENE lidenskapen min. Men den har faktisk vært temmelig rolig en stund nå. Hus og interiør har stått i fokus..:) og det er morsomt det..;)

god helg alle sammen:)

1 kommentar:

tinemor sa...

He, he
Så artig å høre om fler med vogndilla.
Jeg hadde noen jeg å med mine prinser....
God helg
Klem