tirsdag, desember 09, 2008

Takk Til Alle Koselig Bloggdamer... og alle andre som følger bloggen!!


her ligger godgutten på intensiven i respirator, fremtiden er uviss!!


her er respiratoren fjernet og morfin ute. Men han våknet ikke likevel. Dyp søvn og lite reaksjoner i våkne øyeblikk:(


endelig satt seg opp i sengen. Fortsatt fraværende







Mimrer litt fra årets sommer. Idet tankefulle hjørnet idag.å vil gjerne dele noen bilder med dere fra i sommer. da vår lille vakre gutt fikk en alvorlig hjerneblødning. Etter en utrolig tung tid er gutten vår blitt lik seg selv igjen. Litt svak i venstre side og balansen er ikke helt på G. Akkurat nå er vi midt oppe i saken med NPE og helstilsynet da det skjedde mye graverende denne dagen, noe som fort kunne endt med livets slutt. Men takket være en oppvakt pappa lever vår lille gutt i beste velgående og vi får feire jul SOM EN FAMILIE PÅ 4!!! helt ufattelig heldig har vi vært.






Idag er det dagen for å sende ut noen gode ord.

Jeg blogger ofte å titter rundt å skriver noen hilsninger. Men jeg er generelt dårlig på dette med "Awarder" og slikt. Så idag må jeg gjøre noe med det. Den siste vakre utmerkelsen jeg fikk kom fra Ida i putinabox. Tusen takk for vakre ord!

"Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET- nærhet i rom, tid og forhold!"Disse bloggerne er usedvanlig sjarmerende og søte,og formålet er å finne og å være venner.De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse.Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet,vil enda flere vennskap ha forplantet seg.Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse!Gi denne utmerkelsen til åtte bloggere,som igjen må velge seg åtte nye.Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres".

Tidligere har jeg mottat disse vakre Awardene







Tuuusen tusen takk <3

Så da er det vel på sin plass å sende en liten utmerkelse videre til lesere av bloggen min. Å denne gangen vil jeg si det så enkelt som at det blir til alle som titter innom i denne adventstiden.

14 kommentarer:

tinemor sa...

Oj.
Skjønner dette var tøffe tider!!!
Men utrolig godt at det gikk bra.
Slike ting får en til å se livet i litt andre øyne.
Vi holdt på å miste vår lille prins for 2,5 år siden også, men i en drukningsulykke. Han var klinisk død i over ti minutter før vi fant ham.
Men utrolig nok gikk alt bra.
Klem

Ida sa...

Så utrolig herlig gutt ! Kjente jeg fikk ett stikk i mammahjerte når jeg så bildene fra sykehuset - stakkars liten som måtte igjennom noe såå tøft - og stakkars dere som foreldre som må oppleve å være så på kanten med det uvisse! Utrolig godt å se og høre at han kommer seg så fint - han er supersøt ! Får lyst å hoppe igjennom dataskjermen og gi deg en kjempegod og varm klem!

Gratulerer med så mange fine awarder :-)

Ha en fantastisk advent ! Klemmer fra Ida

Britt Eva sa...

Ja dette så tøft ut. En nydelig gutt du har. Ønsker dere alle 4 en fin og kos julefeiring.
Klem fra Drammen

Bine sa...

D e sterke bilda og litt av ei opplevelse dåkk va gjennom i sommer.. :-S E så godt å hør at gogutten har klart sæ så bra, han e supersterk! ;-) utrulig å sjå d store arret hans der, d va ikke småtteri en liten tass mått gjennom. Glad for at d gikk så bra og at dåkk alle 4 får feire jul sammen i år *stor klem*

Mitt Empire sa...

Stakars lille gutten. Og stakars dere også, så vanskelig det må være for dere. Glad for å høre at han klarer seg fint.

Anka sa...

Så helig dere har hvert som fikk gutten deres tilbak i god form. Kan tenke meg det var en tung stund og mye å reflektere over. Vi her hjemme er en smuuule misunnelig på rype middagen deres:) Samboeren min jakter og vi har også fryseren full av ryper men er ikke helt fortrolige med at vi skal klare å mekke sammen en nydelig rypemiddag, hehe. Koselig å ha gjester i huset? God kveld.

JBO/ORB sa...

For en ufattelig nydelig gutt!
Men det er tøft å se han slik...
JEg er veldig glad for at utfallet ble som det ble, og at dere i dag kan forberede en jul sammen alle fire! Det er ulidelig vondt å miste det kjæreste man har, sitt lille barn(snakker av egen erfaring) og jeg unner ingen i hele verden denne opplevelsen.
Ta vare på de små øyeblikkene,
man vet aldri når man ikke får det igjen! Stor klem til dere alle dammen

Drømmen om en eplehage sa...

Kom over bloggen din via, via og kjenner meg igjen. Du hadde byggetråd på MN eller...
Husker også historien om sønnen din, jeg mener definnitivt jeg har lest noe om det før.
Uansett, så UFATTELIG bra at det endte godt. Man kan nok sikkert si tenk om, men da blir man vel små rar...
Har selv vert alt for nære det å miste ett barn, men han er i dag 2m og 19 år ;)

Lille goingen! Uff, kjenner jeg får helt vondt på deres vegne!
Håper veien videre blir uten de store hindringene :):)

Line sa...

Uff! Jeg får helt vondt av å lese og av å se på bildene.

Føler med dere i den vanskelige perioden dere har vært gjennom. Håper den er ferdig og at det bare er solskinn framover for dere.

Lenge lever overvåkne pappaer, de er gull verdt!

LISBETH---<-@ sa...

Neimen , kjære vakre vene, uff de første bildene er skikkelig skremmende, mens de siste,... oj jeg blir så glad av å se slike lykkelig bilder, fy flate å være så nære tragedie og slippe unna, dere er helt fantastisk heldige. Nyt det!
Klem

Cathrine sa...

tusen tusen takk for alle fine ord. Skal ta meg tid i helga å skrive svar til dere. Jeg er ikke alene i verden om å oppleve slike vonde ting. desverre..:( ha en god natt alle sammen.

Drømmene mine sa...

Tøffe tider..Alle som har vært der vet hva det vil si og ha et alvorlig sykt barn.Jeg holdt selv på og minste min datter for 1 1/2 år siden..Hu fikk meningokokk sepsis(hjernehinnebetennelse med blodforgiftning)..Grusom tid.Hu var akkorat blitt 9 mnd..Men heldigvis gikk det bra.Hu har sine "problemer",men sannsynligvis kan det fikses men tross alt jeg har henne her... Det som teller..

For en herlige, sjønne gutt dokker har.
Ha en flott helg og advent videre..

DreaKarlsen sa...

Huff, så fælt! Kan ikke forestille meg hvordan det må ha vært for dere. Heldigvis gikk det bra! :) Nydelig gutt! :)

Anette sa...

Ojsann, sterke bilder!
Godt å høre at det går bra.