tirsdag, januar 27, 2009

10.000!!!

"en vakker gave og hjemmelaget kort som vi ga til tante/onkel jente som ble 1år i helga"

Telleren min har nettop vippet over 10.000 besøkende. Utrolig arti at så mange har vært innom her, akkurat på min lille blogg i den store bloggverden. Skrev det første innlegget i husbloggen den 24.09.2008 å det har væert en utrolig flott blogg tid siden den dagen. Jeg er kjempe glad for at jeg ble med på denne bølgen og nyter alle de vakre bloggene rundt omkring. Masse herlig inspirasjon og mange koselige kommentarer.


"fått litt inspirasjon her inne og handlet inn 2 vakre hvite hortensia... de er litt slappe nå etter noen dager på stua mi... sukk... ikke noe blomster-Finn jeg"

Idag skal jeg og lillegutt en tur i åpen bhg. Storkoser oss der å blitt en skikkelig flott sammensveiset gjeng. Men akkurat nå sitter han å ser Biler på full guffe for n`te gang...;) storkoser seg med den filmen. Biler og alle andre kjøretøy er det største i livet. Storesøss har BHG dag idag og vi kom oss endelig avgårde i rett tid. sto opp tidlig idag nemlig. da mannen dro på jobb. Å det er sjelden her i huset skal jeg si dere. Men nå skal vi lære oss å stå opp i rett tid så vi får litt mer ut av dagene. Og jeg har planer om å bli flinkere til å legge meg tidlig. det er et relativt begrep. men tidlig her i huset så snakker vi 23.30 ca:) kommer jeg meg i seng til da er jeg stor fornøyd.

Idag skinner sola i Leinsmoen og skrekk og gru så skitne vinduer jeg har. Rakk ikke vaske alle vinduene før kulden kom og nå må jeg trekke for lamellene på dagtid fordi jeg gremmes slik...:/ Gleder meg til det blir såpass mange varmegrader at jeg kan ut å ta av sprossene og vaske vinduer. For da blir det så mye finere. Eneste positive med den mørke vinteren er nok det at støv og skitt ikke vises så godt. Verre når sola titter frem.... :/ Men samtidig får man masse ny energi når sola kommer og da kan man vaske mer:)

dere for å ha en flott dag alle bloggvenner:)

16 kommentarer:

Mitt Empire sa...

Gratulerer så mye med 10000 besøk på bloggen. Det er en stor milepæl!

MarnyAlice sa...

hei :) fin blogg du har! kjempefint hus du har fått deg. digga den tapeten du har på bildet der.... :O)
gratulere med 10000 besøk :)

ynskje deg ein fin tirsdag!

Klem Marny :)

Ida sa...

Gratulerer med så mange besøkende - har visst akkurat passert den jeg også - er det ikke helt utrolig! Ble litt betenkt her om dagen over det hele - tenk så mange som følger det man lager, viser, skriver osv osv. Litt skummelt - men også veldig kjekt :)

Kose dere masse i åpen barnehage - gikk litt i åpen barnehage med lillemann før han startet i barnehage selv - synets det var skikkelig koselig ! :)

Også var det den "Biler" filmen da.. hihi.. tror jeg kjenner til HELE manuset ... PÅ RAMS! Men så er den koselig da - lillemann kryper alltid langt inn i armkroken min når de skal skremme traktorene :-)

Klemmer

Jorid sa...

Garttis med 10 000 besøkende :-)
Bloggen din e jo kjempefin !

Ha en fin dag !

svein`s kone sa...

Hei, koselig at du tittet innom å likte bloggen min. Ganske fersk jeg da:)Men har blitt helt hekta, nesten ikke snakka med kællen på to uker:) Lekkert hus du har, liker stilen din på interiør også.. lekker tapet jeg så lenger nede på siden din:) Har ganske lik men, i beige. Legger deg til jeg også så "sees" i snart igjen.. Klem fra Fredrikstad

svein`s kone sa...

Et lite spørsmål til bare. Hvor har du fått tak i de utelampene? De var så fine:)

Gamlå sa...

Gratulere så masse med 10 000 besøkende hurra hurra hurra. Så har du en fin og koselig blogg også. Koser meg her inne jeg.

klem fra Gamlå

Anitas hus sa...

Hei, og takk for koselig hilsen:)
Gratulerer med 10000 besøkende!
For ett nydelig hus dere har bygget, må være gøy å ha alt nytt, ingen gamle rør eller ledninger;)
Kjempe koselig blogg, kommer gjerne tilbake!
Ha en fin kveld!
Klem:O)

Villa Creme sa...

Hei! Jeg satt akuratt og tittet på baderomsinnredningen din (linken du la inn hos hvit stil før idag). Akuratt da tikket det inn en kommentar fra deg! Snakk om sammentreff:) Den innredningen du har der er superfin! Fineste jeg har sett:)

Villa Creme sa...

Også glemte jeg helt å gratulere med de 10.000 gjestene du har hatt!

Verandasol sa...

Gratulerer så mye med 10000 besøkende! og tusen takk for så hyggelig kommentar inne hos meg :)

svein`s kone sa...

Da tar jeg en tur på Bohus på lampejakt:) Liten utfordring til deg på siden min når det passer:)

MarnyAlice sa...

hei :) eg er ingen ekspert so veit ikkje kvifor vennelista di forsvann...men eg bruker denne sida til å forandre på bloggen..det er veldig enkelt vertfall...
http://www.thecutestblogontheblock.com/
lykke til :)

god natt :)

marny :)

Mari sa...

Gratulere Cathrine! Tok mæ evigheter å finn fram te kolles man har sånn teller på sida ;)
Forresten fleir som har oppdaga at støvet kom fram i sola ja! *grøss*

Bine sa...

Kjøpt mæ en råfin hvit Hortensia æ og, den gjor sæ så godt, men den holdt ikke ut leng, og d hjalp nå ikke at vi reist bort t Kypros, hehe. Har prøvd mæ på en sånn Yucca palme no da (eller koss d skrives).
Sånn teller må æ skaff mæ æ å! :-)

Også forresten.. Skitne vindua? Æ må vask mine hele tida fordi Marie og Eivind bor veggivegg med oss, og banke stadig på vindue for å prat me oss, og da bli d så my fingermerka på vinduan. D e takka for at æ til og med vaska demmers vindua da æ va i gang sist! Makan.. hehe!

tinemor sa...

Masse gratulere med 10 000!!
Det er jo så bra, -og gøy
Keep it up girl!
;-)
Klem