fredag, januar 02, 2009

2009!



Først av alt vil jeg takke for alle koselige hilsner og kommentarer de siste dagene. Det gleder meg at så mange titter innom. Prøver å være flink til å skrive når jeg ser meg rundt om,kring på bloggene. Veldig gledelig med en liten hilsen. Det nye året starter fint med en skikkelig arbeidshelg. Men jeg tives godt med jobbene jeg har så hva gjør vel det?:)

Nyttårsaften ble en koselig kveld sammen med samboern sine foreldre. Vi spiste god mat og til tross for at jeg jobbet kveld å kom hjem kl 20.00 ble det en rolig kveld med bare kos. Jeg ordnet klart alt før jeg dro så det var bare å sette på platene. da rakettene skulle sendes opp gikk vi ut sammen med noen koselige naboer og til et sted lenger ned i gata der alle var samlet. Ungene ble med ut og det var med skrekkblandet fryd;) ble en kort natt i går så de sov tungt natt til idag. endelig vanlig hverdag igjen. mannen har hatt pappa permisjon helt siden 25 november men starter på jobb igjen på mandag. det har vært UTROLIG godt å ha han hjemme.

som dere vet så vil ikke usb kabelen samarbeide med bærbarn min så jeg må til mamma for å legge inn bilder fra kameraet. så det kommer e lite bilderas fra jul og nyttår iløpet av helga. (jeg har tatt utrolig mange stemningsbilder)

Å igår (ja 1 januar) ryddet jeg ut jula så nå er det bare minner og bilder fra jula 2008. Det ble så godt å ryddig igjen. vet jeg er litt rar men heldigvis har jeg sett flere som ryddet bort jula igår. Mannen sa nemlig at jeg måtte være den eneste i verden....

5 kommentarer:

Gamlå sa...

Heisann

Ja det er godt å få jula ut av huset.

klem fra Gamlå

Daisys home sa...

her i huset er jula enda,blir vel og ha den over helga.Uff jobb igjen og VASKE jula UT også.Men enig i at nå begynner det å bli nok av den siden slutten av nov.Nyttårsklem herifra

Det hvite hjerte sa...

Hei,
Ja her gikk julen ut av huset idag,kan du hilse mannen din! hi hi.. og enig med deg det blir så ryddig og rent etterpå!
Gleder meg til å se bilder fra julehøytiden i det nye huset deres!
Klem

Bine sa...

Godt nyttår!
Når er det vanlig å rydde ut jula da? Hehe.. Juletreet vårt er så innmari fint, nesten synd å kaste det ennå, så får stå litt lengre her ;-)
Sannemor ja, va faktisk på gravid-treff me hu i sommer, koselig! Kan send dæ rapporten på mail æ, men husk å sett av goooo tid. 5 A4 sida!! (Kunna skrivvi myyy mer og, men klart å stopp tslutt, hehe)

lavendel mio sa...

Hei og godt nytt år:)
Bruker denne uka til å rydde vekk jula,til helga er det gjort:)

Nydelige bilder av nyhuset:)

ha ei koselig uke:)