søndag, januar 18, 2009

Fornøyd!!



Mine siste innkjøp... gjort på salg på FRYD!! er så fornøyd. kjøpte speilet og benken der, samt den store kandelaberen (lysestaken).















Kandelaberen som jeg har ønsket meg kjempe lenge kom endelig på salg:) den er jo så lekker. ca 1 meter høy med lysene. den skal stå på stua:)







speilkonsollen har midlertidig fått flyttet inn på kjøkkenet. vet ikke helt hvor den skal stå. hadde den jo tidligere i gangen der de nye møblene står. jeg må se meg litt rundt å forandre det en dag jeg vasker og rydder.. flytter som regel om litt samtidig da;)



dette speilet tror jeg skal få henge over senge vår. ikke helt bestemt meg enda. det er 160 høyt... eller bredt... alt etter hvordan man ser det:)



Elsker disse putetrekkene fra Kid og har kjøpt de med flere ulike mønstre:)

I hvalstad hjemmet har vi vært syk en stund alle mann. Men i helga har det vært skikkelig ille å vi har vært nært sengeliggende alle mann:/ drar alrdi til legen for tidlig men i helga måtte vi en tur på legevakta. og stakkar mannen hadde CRP på nærmere 200 og lungebetennelse ++++ vi andre har også full pakke - hodepine, forkjølet, full av feber. Iallefall en slitsom helg. Det sitter godt i å tror nok det vil ta mange dager før vi er på topp. Håper alle bloggdamer har hatt en fin helg. og ser frem til å titte litt rundt i blogg verden igjen når formen blir bedre.

Klem fra oss i Hvalstad hjemmet

17 kommentarer:

janne - kathrine sa...

Hei i natten!

Så lekkert det ble i hallen din, selv om jeg likte veldig godt det speilbordet som du hadde der tidligere.
Ja, Fryd har mye fint. Har vært innom der en del ganger selv, men kun tittet. Regner med at det blir "andre boller" når tilværelsen som fattig student er over ;-)

Ønsker deg en riktig fin uke!
Hilsen Janne - Kathrine

emilia sa...

linda sua casa.parabens ..abraços desde Brasil

Jorid sa...

Så fint det vart :-)
Men kan æ spør dæ kor du kjøpt speilbenken din hæn ?

KlemJ

krinkelkroken sa...

Lekker gang, alltid kjekt med fornyelse;)
Kjipt med sykdom da, høres ut som dere har fått det skikkelig!God bedring:)

Det hvite hjerte sa...

Hei,

Det ble veldig lekkert i hallen din nå! Fryd er virkelig en butikk med rikt utvalg, må ta meg en tur dit snart...
Vi har også ligget dårlige store deler de siste dagene, bare lille frøkna hos oss som er helt frisk, gutta har fått influensa og jeg har klart å stoppe det før det brøt ut (tror jeg...)
Ha en fin ny uke Hvalstad hjemmet!
Klem
det hvite hjerte

Mari sa...

Stakkars dåkk Cathrine!! Bli frisk snart! Kjempefine ting du hadd kjøpt hvertfaill - hæli me salg!
Har dæm fryd på verdaln? Vart jo nedlagt på levanger...

Mamma'n og Hedda Kristin sa...

Hvor har du kjøpt speilet ditt - jeg er på jakt etter noe, men finner ikke neo jeg liker. :P

God bedring til dere alle!!

irina /Alex sa...

Så lekkert. Hvor ligger denne butikken fryd ?
Og kan jeg spørre hvor mye de sølvmøblene kostet ?

Skulle hatt slike til en gang oppe !!

Klem

LillaLykke sa...

For en nydelig gang! :) Så utrolig masse fint! Er den lille krakken også fra fryd?

Anka sa...

Det ble da en staselig gang:) Kjempe fint. God bedring til dere alle.

CHÂTEAU DE KONSTANSE sa...

Så fint det ble i gangen deres!
Tøft med sølv!

God bedring til dere alle sammen,-ikke moro å være syke samtidig:-(

Ha en fin uke!

BROCANTE sa...

Lekkert! - Her ga du meg en ide til fornying av gamle møbler også. Sølv/gull maling har jeg ikke tenkt på en stund, men det er flott!

tinemor sa...

Så lekkert det ble i gangen!!!!
Utrolig fine ting du har kjøpt deg.
Kjedelig med sykdom!
Håper dere føler dere bedre nå
Klem

Bine sa...

Så fint det ble i gangen ;-)

Oi, såpass syk ja.. håper dere er bedre alle sammen nå!

Ida sa...

Heisann!

Så utrolig fint det ble i entreen din - virkelig gjennomført og fantastisk flott!

Stakkars dere som er syke! Håper dere fort blir friske igjen! Masse god bedring!

Klemmer fra Ida

Livy sa...

Heisann!
Så flott det ble i gangen din! Jeg elsker Fryd! Synes de har masse fint til å være kjedebutikk:-)

Ønsker deg en fin dag, og tusen takk for at du besøker meg :-)

Klem fra Livy

Gumman sa...

Hei!
Jeg synes det er så artig med bloggen din at jeg måtte lage meg en jeg også! Får vel se hvor aktiv jeg blir da, men det er jo så spennende! Og ganske mye enklere enn jeg hadde trodd!
Gangen din ble lekker! Tror det må være en del flotte butikker rundt deg!?!
Klem Venke