onsdag, januar 14, 2009

min solstråle... og kjøkkenbilder!



Sola skinner.. å vi sitter inne (kremt) :) å koser oss med tegnesaker og perler, klistremerker og maleskrin. Jeg skal på jobb om ikke alt for lenge og da r det koselig å sette seg ned litt først. ute skinner sola og det er - 1,2 grader. Lillebror er full av feber å skikkelig tufs så vi holder oss inne. Tegningen over må jeg bare vise dere... min lille jente er 3 år.. men likevel i full gang med figurer... hun imponerer meg stadig:) hun kan mange bokstaver og kan skrive flere av dem. Bilsorter og hvilke biler folk rundt oss har er også noe hun er opptatt av... legger ut litt kjøkkenbilder idag.... ellers er jeg lit småfurstert på bloggen idag. satt å fikset litt i går med layout ol.. å plutselig forsvant blogg vennelista mi.

:( :( what to do...?? er vel bare å begynne på nytt... sukk...





4 kommentarer:

Daisys home sa...

kjempefint et kjøkken du har!Ser ut til at det er ganske så stort da,så du har god plass når du skal lage mat.God bedring til den syke,ikke noe trivelig når barna blir syk.klem

♥LiNda♥ sa...

så lekkert kjøkken♥

Anette sa...

Nydelig kjøkken! :-D

Villa Creme sa...

Dette kjøkkenet har jeg valgt meg også:) Men er jo ikke noe i nærheten av størrelsen på kjøkkenet ditt da...! Wow;)