søndag, januar 11, 2009

regn og is....

kjøpt meg et søtt lite speil som foreløpig får stå på pianoet.


Garasjen utafor her begynner å bli skikkelig fin også:) gleder meg til det går an å komme igang å male den:) like utelamper som på huset bare at disse peker motsatt. synes det ble skikkelig fint med den doble porten.



Idag har vi vært ute å trillet en tur i nærområdet... glatt!! men utrolig godt å komme seg ut en tur. og med 5 varmegrader blir alle fornøyd:) fin tur temperatur. å så daff som jeg er idag passet det utrolig godt å komme seg ut en tur. I ettermiddag har jeg og emilie vært borte på besøk å hadde med oss hun jeg er støttekontakt til. Nå bør jeg gjøre noe mye mer fornuftig enn å sitte her... men blogger er jo en herlig verden da;) lite bekymringer, masse fin inspirasjon og flotte damer. Legger ut litt detalj bilder av gangen min. Nok en gang beklager jeg de dårlige mobil bildene. kameraet er fult med bilder som jeg må få lagt inn i morgen. skal få ordnet det med den usb kabelen som ikke vil samarbeide... ting går ikke så fort her;)






9 kommentarer:

irina /Alex sa...

Tusen takk. Skal prøve det men med den andre pcen min er det ikke slik.

Så tøff tapet du har !!
Og så likte jef speilkonosollbordet og den tykke lysestaken. Hvor har du kjøpt de tingene ?

Klem

Mari sa...

Kjempefine bilder. Heldig du som har en så fin garasj. Og så fin liten kar som kjører bil i gangen da!

Lykkelita sa...

Hei Cathrine! Takk of rinnlegg hos meg slik at jeg kunne oppdage deg (he he, det rimet..;)
Så nydelig hus dere har og for noen vakre barn. Jeg har det litt travelt, skal straks på jobb, men ville bare ligge inn en liten hilsen før jeg springer...
Ha en fin dag:)

Lykkelita sa...

OOops, var litt rask på tastaturet der, og ser det ble noen skrivefeil - sånn går det når man har det travelt;)

Bine sa...

Så fint ;-) Må vel ta med meg Mari på besøk til deg i drømmene mine tror jeg. (Men til alvor: Hadde vært morsomt å tatt seg en tur en dag det passer!)

Nina i Paradiset sa...

Flott hus dere har!
Heldig som snart er ferdig med garasjen da, vi har ikke tegnet den endaq, vi! ;)
Digger den hvite tapeten din!

Hva gjør du med alle de barnevognene etter hvert?? Du må vel selge de...?
Selv liker jeg ikke å selge noe ungene har brukt, men den ene tvilling-vognen kvittet vi oss med da. Nå er det bare tre dager igjen til vi finner ut om vi må kjøpe ny tvillingvogn, eller kan bruke den gamle kombivognen jeg har stående (som jeg faktisk kjøpte på Steinkjer, og har trillet flere turer rundt på div. butikker i Verdalen med). Totalt umoderne, men jeg var så glad i den.... (mulig jeg kjøper en ny, vi får se!)
:)
Klem

Frøken (male)STRØKEN sa...

nydelig hus atter en gang.. å flotte detaljer i gangen :)
å den mønstrete tapeten va KNALLSTILI!!

klem :)

Daisys home sa...

Jeg liker alle de fine detaljer,som kommer frem på bildene du viser.Så stilig! Og så masse fine saker og ting.Likte så godt den store lysestaken.Flott garasje dere bygget også.Kunne tenkt meg og sett de utelysa som du har,nærmere.Ha ei fin uke,klem

Karna sa...

Åhhh for et lekkert hus dere har, kjempe flott!