fredag, januar 16, 2009

syke folk og herlige fasader!



Da har sykdommen kommet til Hvalstad også. Jeg som trodde vi skule slippe unna.. men den gang ei. Jeg selv har ikke blitt syk enda men de 3 jeg bor sammen med er fulle av feber, forkjølet, hodepine o.l. Ikke noe godt å ha det slik verken for mann eller barn. men det må vel gå bra.... sjelden vi er syke her i hjemmet men de siste mnd har det vært en del. Jeg skal på senvakt i kveld å det blir egentlig bare godt å dra på jobb... ikke noe koselig hjemme egentlig:/

Kjøpte meg et stort speil i går og gleder meg veldig til å henge det opp i gangen. skal vise dere imorgen:)



Jeg elsker fasader og hustegninger:)






Jeg har alltid elsket å tegne hus og se på tegninger... så legger ut litt bilder av hus jeg liker idag:) selv om jeg nettop er ferdig å bygge hus elsker jeg å se på tegninger.










ØSNKER ALLE DERE HERLIGE BLOGG JENTER EN GOD HELG!

2 kommentarer:

Det hvite hjerte sa...

Hei,
her var det noen dager siden jeg hadde vært innom, så mange nye fine bilder av huset du hadde lagt ut. Alt er jo så lekkert!!!!
Koselig bilde av lillegutt med bilkjøring!
Kjedelig med sykdom som slår en helt ut, her i huset er det foreløpig bank i bordet bare gutten på 12 år som har fått det, men han ser ikke bra ut og er ordentlig pjusk stakkars.
God jobbhelg!
Klem fra det hvite hjerte

Sol sa...

Jeg elsker også både og tegne og å se på hustegninger. Jeg er mye innpå en amerikansk nettside (e-plans) og titter. Det er sinnsyke hus der, og helt sikkert altfor dyre, men hva gjør vel det når man bare titter og drømmer?

Klem fra Laila