tirsdag, januar 13, 2009

tv utfordringen :)



Gjør meg ingenting å legge ut bildet av tv`n. nå har ikke vi så masse ledninger ol ettersom suround ikke er på plass enda. men planen er noe trådløst. Ellers er dette en samsung 50" som vi er veldig fornøyd med. den står på en IKEA tv benk som har fått andre knotter enn de som var med. syns den ble mye penere da:)




i hyllene står foreløpig en x-box 360 som er mannens leketøy og en dvd opptaker. pluss en eske med storesøss sine hobbysaker. skuffene snakker vi ikke så mye om;/ hehe. på tide å få system;)



"legg ut bilde av tv`n din utfordringen" vil jeg sende videre til - :)

Bine - http://blue-santa.blogspot.com/
Mari - http://marisrede.blogspot.com/ (vet Mari har lagt ut tidligere men pytt pytt)
Christine - http://hvitstil.blogspot.com/
Jorid - http://joridkvam.blogspot.com/
og
Gamlå - http://lundsvagen.blogspot.com/

Ha en fin dag alle herlige bloggere:) Jeg har vært på jobbintervju i morgentimene, storesøss har barnehagedag og nå skal jeg å lillebror gå en tur i åpen barnehage.

Klem fra Hvalstad hjemmet

7 kommentarer:

Hvit Stil sa...

Takk for den "kule" utfordringen. Ha ha. For å si det sånn- det er ikke tven i sy-rommet som skal vises frem. Den er sikkert 15 år og arvet fra Mor I Nord.

Skal se om jeg har noen bilder liggende, ellers blir det foto-studio-i stua i morgen!

Stor klem til deg
Christine

Ida sa...

Heisann! Jeg elsker tv-benken - hadde det ikke v'rt for at mannen i huset her har laget den vi har (og jeg regner da med at det hadde blitt en dyp fornæmelse om jeg hadde prøvd meg på å bytte den ut!) - så hadde jeg også hatt en slik :) Liker også veldig godt tapeten deres - lurer på om ikke vi har samme (iallefall veldig lik) bak spisegruppen vår :-)

Klemmer

Christine Louise sa...

Så flott tv dere har :)
Kjempe fin blogg. Ha en flott tirsdag.

pippilotta sa...

Sååå nydeelig hus dere har fått dere,ser så gøy ut med alt nytt:)
Ha en fortsatt fin dag:)

Gamlå sa...

Heisann og så fin TV plass du har. Min er så grell at den vil ikke vises. Masse ledninger , store høytalere som skal ut osv. leeeeeer.

Ha en fin kveld

klem fra Gamlå

Anka sa...

Den ikea serien er så fin:) det gjorde seg meg nye knotter da. God kveld.

Bine sa...

Eey, kunna sendt mæ den utfordringa før æ fjerna julepynten da! No e d ikke spesielt fint rundt tv - dårlig me pynt, æ aaanitj ka æ ska ha. Koss farge på lys... etc... :-s

Ska amm fedig så får vi sjå om æ rekk å ta utfordringa i kveld eller morra ;-)

Fint d e t dåkk hvertfall, knallfin tv benk!