fredag, januar 23, 2009

Utelampene våre



Har fått noen spørsmål tidligere angående utelampene våre så da legger jeg ut bilder av dem. Har 4 stk som peker nedover, på huset. Og en på hver side av den doble garasje porten, som peker oppover:) syns de er riktig fine. utenfor den doble verandadøren i det uttrekte takskjegget har vi spotter som gir et koselig lys:)




Prøver å være flink og litt økonomisk så vi har sparepærer i alle utelampene men kjøpte litt dyre pærer som gir et vakkert lys og ikke det typiske blå/hvite lyset.





Noen som har et tips om hvor jeg kan bestille et fint skilt vi kan ha på veggen ved døra?? med navnene våre på???

OG HVOR KAN JEG BESTILLE LØVEHODE??? SÅNN SOM MAN BANKER PÅ DØRA MED??? MÅ HA ET SLIKT:) MEN SKULLE GJERNE HATT ET SØLV FARGET ET.

9 kommentarer:

Therese sa...

Sjekk www.lade-gravering.no Vet ikke om det er den typen dørskilt du kunne tenkt deg, men jeg syns de er veldig stilige :)

På www.solfang.no har de en nydelig dørbanker i engel :)
Hvis du går på finn.no og søker på dørbanker så finner du en nettside som har det i løve, men den er ikke i sølv, men du kan jo evt lakkere den ;)

Kjempefin blogg du har, veldig imponert over huset og stilen du har :)

Villa Creme sa...

Hei! Så godt å høre at dere overlevde, føles nemlig ikke sånn ut her og nå... Mannen har fått svar på prøvene, det er en kraftig lungebetennelse han har fått. Det var egentlig gode nyheter siden jeg fryktet at det var hjertet eller hjernehinnebetennelse e.l. Men han må bli på sykehuset iallefall over helgen. Siden vi her hjemme også er syke får vi jo ikke besøkt han heller:(
Ps: ang løvehode dørbanker så har de en kjempefin til 499,- på HS Interiør, hvis de har en butikk i nærheten av der du bor. Den er sort da. Den skal iallefall jeg kjøpe meg! God helg:)

Stine sa...

Tusen takk for koselig kommentar. Har vært inne på bloggen din før, den er koselig :) Skilt kan du jo lage selv? Finn en koselig ramme i metall eller noe, som du maler og fester en krok i. Et annet tips er å kjøpe sånneoppheng til gamle veggtepper, hvis du skjønner hva jeg mener? Og så henge et velkommen-treskilt i :)

Hva fikk deg bort fra Sarp? :P

Stine sa...

Ah! Jeg gikk også på St.Olav, tegning form og farge. Likte meg godt der, kjempekoselig miljø :) Bosetter meg nok ikke i Sarpsborg selv heller. Planen er i nærheten av Oslo, men kan jo hende jeg vender hjem på mine eldre dager :)

Daisys home sa...

Stilige utelamper dere har ja.Går det an og spørre hvor de er kjøpt?jeg har noe til deg inne på bloggen min.Ha ei fin helg

Mamma'n og Hedda Kristin sa...

Jeg vet om ei dame osm lager skilt i frostet glass med tekst på, tror jeg det var... *ler* Kan prøve å ta et bilde hos ei venninne neste helg, og sende deg?

Det ligger forresten noe till deg på hus-bloggen min. :)

God søndag!

Livy sa...

Heisann!
De lampene er kjempefine! Vi har slike som lyser oppover på huset i sorte - liker de så godt, også er det fin pris på dem også!

Ønsker deg en fin søndag!
Klem fra Livy

Bine sa...

Så fin dem e! Likt dem spesielt godt dem som heng på huset :-)

Nina i Paradiset sa...

Kjempefine lamper!
Prøvde å finne ut hvilken av de jeg likte best, og kom frem til at det måtte være den som peker nedover. Men det er altså ikke store forskjellen på de da....

Løvehode...
Søsteren min har ett i messing, mulig liggende i en skuff, eller oppe på loftet hos mamma! ;)