lørdag, februar 28, 2009

Arbeidshelg

"hvalstad fruen sjøl"

Jobber hele helga men det gjør egentlig ingen ting...
elsker jobben min :D å så blir det noen dager fri til uka. Finne på da tro?
mannen skal også være borte så godt som hele uka.
Frister å dra bort en tur.. men må gruble litt på det.
Prinsen av Hvalstad er en gutt som verdsetter rutiner og sin egen seng!!

"fruen og prinsessen"

Før jeg dro på jobb idag var vi ute å kosa oss alle 4.
og til å med lillebror som ikke er noe spesielt glad i kulde og snø.. STORKOSA seg..:)
tok masse fine bilder, å skal legge ut noen senere.
Bildene jeg la ut nå er etter tips fra
om en enkel og morsom side -
http://www.photofunia.com/

God helg ønskes dere av

4 kommentarer:

jess1 sa...

kjempemorsom fotoside ;o)
De innbakte pølsene er overhodet ikke avansert;toro pizzadeig.
Kjapt og enkelt,så da kan du satse på det neste gang .
fortsatt go helg!!

MajorogMeg sa...

Flotte bilder du har laga...
Du får finne på noen når far i huset er borte, kan være litt kjedelig å være alene hjemme når ungene er små.
Litt av en dag værmessig sett. Men nå er det full snøfokk ut her..usj.
Ha ei fortsatt super helg..tross arbeidshelg!!
Klem herfra..

MajorogMeg sa...

Det kan jeg godt tenke meg.. Så tidlig på en søndags morgen har vel ingen brøytebiler vært ute heller..kjør forsiktig!!
Men imorgen er det MARS!!!!

Guttemamma sa...

Utrolig morsom den siden med bildene!! Sånn en orden du har i gang og på soverom! Ang skriften min, aner ikke...jeg drev og styra for å få tre kolonner, mistet bloggen (gjett om jeg svetta), hadde lagret og plutselig spratt den opp igjen men med denne skriften...:-)
Sorry...klem