onsdag, februar 18, 2009

Bengalack er en fin ting!!



Jeg maler og maler... skal legge ut alt etterhvert som det blir ferdig... senga til snuppa, salongbordet mitt (det på bildet) og dette lekre møbelet som blir fin oppbevaring til alle hobby og tegnesaker -



Her har det vært en rolig morgen... stort sett har vi ikke så mye planer her i huset tidlig på dagen da vi er i turnus begge to, å jeg jobber bare kveld, helg og natt. Og hvalstad mannen jobber på døgnbasis så egentlig har vi mye fritid sammen. Dagen startet med Thomas toget så mamma kunne støvsuge og rydde bort litt fra kvelden igår... med maling og masse rot. Så kom mannen fra jobb ca kl 10 å vi koste oss med frokost sammen. Ute er det - 4, vind og MASSE snø!! har enda ikke kjøpt snøskuffe... `flaut`kremt.... men IDAG skal jeg liksom gjøre det. hittil har vi bare kjørt på snøen. hehe... Mannen sa han synes det var flaut å være 34 år å aldri eid en skikkelig snøskuffe. :D :D Men så har vi bodd slik til at vi ikke har trengt... både i sarpsborg å på Hitra var det minimalt med skikkelig snødager.. å i særp hadde vi jo ikke egen gårdsplass.. så... syns vi har en god unnskyldning.


En flott dag ønskes dere av

6 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Så flink du er.. gleder meg til å se resultater!!

Tepper og gardiner blir jeg aldri fornøyd med, det er vanskelige kjøp!!

Kos deg videre..
klem

MajorogMeg sa...

Lykke til med prosjektet. Blir spennende å se.
Snøskuffe er et must i denne landsdelen...tror det er på tide at dere kjøper en :-)
Tenk hvordan det blir når alt som ikke er skuffet bort skal tine..hoho..

Venke sa...

Joda vi har snø her også nå ja! Men som vanlig holdt det jo ikke lenge så nå er mest ufyselig sørpe igjen...:(
Blir spennende å se prosjektene dine ja! Stilig skap! Loppermakedfunn eller arvegods? Jeg gleder meg som bare det til påske for da skal vi over til Sverige med henger og da blir det loppis! :)
Ser forresten at du har blitt ganske gla i hjort...preg av ditt forrige bosted det også? :)

Gamlå sa...

Heisann

Ja, Bengalack er tingen, liker så veldig godt dekkevnen og glansen med denne malingen jeg. Har malt en del med dette opp igjenom årene.

Snømåker det trenger vi heldig vis ikke i Stavanger snøen som kom og laget kaos i går er nesten vekke av regn i dag. Slik er det på mine traker.

Ha en fin kveld og jeg gleder meg til å se resultatet.
klem fra Gamlå

Frøken (male)STRØKEN sa...

flinka..
tippe du legg ut resultatan når du e ferdig :)

har nesten same skapet som deg, det der gammeldagse.. å skal åsså male det, men ikkje før til sommern.. men uansett pussee du det ned før du male?

klem :)

Mari sa...

æ e meget sjalu på dåkk som har så god plass te sånne fine møbla :) bli fint te oppbevaring me deinn skjenken der!!