søndag, februar 15, 2009

Bloggtreff på valentinsdagen



For en koselig dag og kveld. Ja for timene fløy avgårde. De forsvant i hyggelig prat, vakker atmosfære og herlig god mat med påfølgende like god dessert.



Denne vakre skapningen, kunne godt fått lov til å bli med meg hjem... love it!!!!





Nam nam... her var det mye godt...





Vil takke Irina for at hun åpnet hjemme sitt for meg å alle disse herlige bloggdamene. Hun er virkelig en flott dame med et stort hjerte. Morsom er hun også;)


Entusiastisk hilsen

11 kommentarer:

Malla sa...

Takk for trivelig selskap i går på blogg treffet! Ser du har kommet deg vel hjem.

Vi får håpe det snart blir ett treff igjen.

Legger deg som link på bloggen min, håper det er greit.

MajorogMeg sa...

Der var du ja. HAr leita etter link til bloggen din.
Ja, det var et flott tiltak fra Irina dette. Artig å treffe andre "bloggere".
Jeg linker deg til meg og følger med ;-)
Håper på flere treff.
Klem fra Major & Mossan

Veronica's hus sa...

Hei der var du jo. Har lett litt etter deg i dag. Kom ikke på hva bloggen din het jeg.. elendig på navn som du skjønner, men ansikt glemmer jeg sjelden:)

Skikkelig koselig å møte dere alle. Så bra du fnt ut om treffet før det var for sent da.

Flott hus dere har bygget forresten:)

irina /Alex sa...

Hmm forsvant alt eller ??
Kommentarer ble borte ??
Takk for at æ fikk lov til å være morsom. Bollen din med den gode salaten er her !!
Serr ut som om du må komme på kaffe he he.
Klem

Venke sa...

Ser ut som det va kosli på bloggetreff?! Fikk du noen gode tips? Æ ee ikke særlig inne på det her ennå - såg et sted at det fantes regler for hva som er lov og ikke også...også æ som stjæl inspirasjon og idea fra dæ og andre hele tida og trodde det var halve artigheta! :)
He-he....Nei ikke riktig så gæli at jge drømmer om knaggene enda! Men æ bestille snart dæm i Danmark ja! Gir butikken på Tillertorget en sjanse te først da - dæm skull pakk ut en del vara no framover.

Minmill sa...

Så herlig å møte bloggere in real life. Ser ut som dere hygget dere sammen. Jeg er innom på førstegangsbesøk hos deg. Bladde gjennom bloggen din og likte den. Må si jeg virkelig misunner deg den tallerken hyllen som du har bøker i. Jeg ønsker meg også en slik. Ha en fin dag......

Sigrid sa...

Hei!

Det ligger noe til deg på siden min!

Som mine dager er sa...

Takk for sist Cathrine. Kjempekoselig å treffe deg. Fikk noen gode råd om bruken av fotoapparatet også, siden vi har samme type kamera ;-) Du har nok kommer lenger enn meg, men som sagt - i morgen skal jeg på Canon EOS kurs så da lærer jeg kanskje litt mer hvordan jeg skal bruke det. Har mange spørsmål å stille iallefall!

Ser ut som dere har det kjempefint på Hvalstad. Flott familie du har med skjønne unger. Kos deg masse med dem.

Klem fra Marit

Evami sa...

Takk for sist,det var koselig selv om det ble en kort seanse for mind el,emn jeg fikk nå truffet dere andre bloggedamer:) Og neste gang så blir det et lengre treff for min del også:) Men vi hadde det knaill artig på Diskoparty også da:)

SÅ flott en blogg du har,nydelige unger.Og for et hus...... Drømmer meg reint bort jeg:)

Ha en fin kveld og så linker jeg deg,hvis det er greit:) Klem Eva

Daisys home sa...

Ja misunner dere som har fått være på bloggtreffet i helga.Skjønner at dette var trivelig.Ønsker deg ei fin uke,klem

Det hvite hjerte sa...

Den blåbærkaken så ut som en DRØM, noen som kan fremskaffe ppskriften tro...
ღ det hvite ღ