mandag, februar 09, 2009

De første bildene...



Trykk på bildet å sjekk detaljene.. de tørre kinnene og den lille busemannen.. ikke noe uklart her nei. Imponerende. å dette er før jeg har satt meg inn i instillingene.

Min vakre sønn <3 Tok masse herlige bilder idag men liker godt bilder med litt annerledes utrykk.



Herlig å fyre i ovnen.



Ganske fornøyd med disse bildene med tanke på at denne lille Hot Rod`n er mindre enn en fystikkeske. Å dette er da foreløpig den eneste str vi har av Rod her i huset;)





Kattepusen har så vanskelig farge å den har jeg ikke klart å ta vbilde av tidligere med mitt kompakt kamera. Nå går det som en lek å få med detaljene. Harmony - vår vakre britisk korthår.




Fra mitt nye Canon Eos 450 D. Men jeg har ikke blitt så veldig avansert enda å har ikke hatt tid til å være ute å ta bilder i dagslys.... Håper det blir det imorgen. Men det har vært 13 minus og vind her i mange dager nå.. sukk:/ hater det. ingen vits å ut med ungene når det er så kaldt ute, de får jo ingen glede av det. Men vi kan jo trille en tur å da,innpakket i gode dunposer... men hva med meg da?? hehe. så dere får en smaksprøve nå da.... Er fornøyd så langt:)



8 kommentarer:

Venke sa...

Kjempefine bilder - artig med nytt kamera! Gratulerer! Gleder meg til å se fine vinterbilder snart:)

EGSET/BRAUTASET sa...

Den svarte tapeten du har. Finnes den i andre fargar også? Og kva heiter den tapeten?

Venke sa...

Her æ ska legg ut svar kanskje? ;)
Jepp dæm e L50 x B34 x H24cm - Liten: L45 x B30 x H22 cm. og betalt 799 kr. Likt dæm veldig godt!

Snøstorm sa...

Grattis med kamera. Jeg har en litt eldre modell, men er like fornøyd for det. :D Katten deres var jo utrolig søt. Hihi, har han mørk nese?? Kjempesøt. Jeg er dessverre allergisk til min sønns store sorg. Han vil så gjerne ha katt, men da må han nok velge bort mor. Så det blir et vanskelig valg.

Christine Louise sa...

Så utrolig lekkert :) Nå ønsker jeg meg også et kamera :)
Grattis :)

Mari sa...

wow! Jeg ser at jeg også må skaffe meg speilrefleks! Likte flammebildet knallgodt!

Anka sa...

Så digg med bra kamera! Og når det får med tørre kinn og små busemenn må det bare være bra, hehe. Ønsker deg en riktig fin uke.

irina /Alex sa...

Du er velkommen men send meg mail !!
iguzman@start.no