onsdag, februar 18, 2009

Det går hardt utover hodet og hjernen her i huset!!



Nok en gang har et hode og en hjerne fått seg en skikkelig kakk. Lillebrors hjerneblødning i sommer sitter friskt i minne!!! Så dette var ikke noe morsomt. Hvalstad mannen jobbet litt i garasjen som vanlig idag og jeg tok ungene med til byen en tur for å kjøpe snøskuffe og noe annet småtteri. Men vi dro hjem uten noen ting. For mannen ringte å sa jeg måtte forte meg hjem fordi han hadde slått hodet sitt hardt. Han hadde kommet seg inn da jeg kom hjem men lå på gulvet. Hadde da falt ned fra loftet i garasjen å landet med hodet først i betong gulvet. Er 2.70 under taket i garasjen så det er ganske høyt :/ Stort kutt i hodet og knekt finger. Med Linus sin historie i bakhånd fikk han komme raskt på CT og det var ingen tvil om at de denne gangen ville vise oss at de duger som akutt sykehus. Synd det nesten må gå et liv for at man skal få hjelp i dette landet. Han ligger på sykehuset enda å har det ikke noe godt:( Jeg måtte på nattvakt men pappan min kunne heldigvis dra hjem til oss å være hos ungene. Stakkar mannen min......



En ny og spennende bok vi driver å leser sammen med snuppa. Og hun lærer utrolig mye på kort tid. Dette er noe som fenger henne.... Ikveld måtte vi selvfølgelig ta en titt på hjernen!



Ta vare på dem dere er glad i, man vet aldri. Vi har vært heldig mange ganger nå!
Et bilde som jeg tok av han, da han var inne fra Garasjen en liten tur tidligere idag :)


Alt godt ønskes dere fra

17 kommentarer:

Linea sa...

Huff, er ikke noe gøy å ha den man er glad i syk og på sykehus.

Håper han blir fort bra igjen og kommer hjem snart.

God bedring!

Anne-Berit sa...

Hei,og takk for kommentar hos meg.Det var da svært så uheldig mannen din var,må bare være glad det ikke gikk verre,men jammen var det galt nok.Håper han er hjemme hos dere igjen snart:o)

SiljeVanilje sa...

Huff!.. Ikke noe gøy å få en slik telefon nei..
Får håpe dere har brukt opp uflaksen nå, og at han fort blir frisk og rask igjen!:)

Jorid ღ sa...

Hei!
Huff.. Man ska virkelig settes på prøve her i livet! Håpe det går bra med han da :-)
Hils G så masse fra mæ, God Bedring!

Klem

Sissy's Hus sa...

Off.. Håper lillegutt kommer seg fort! Ikke gøy når de nærmeste havner på sykehus!

Stor klem fra
Christina

Venke sa...

Huff da! Stakars dere! Uheldig også da ja! Og hodet skal man være veldig forsiktig med! Håper alt går bra og at han kommer seg raskt!

Britt Eva sa...

Uff - det var vel en lang tur hjem fra byen etter den telefonen tenker jeg. Håper det går bra med mannen og at han kommer seg raskt. Takk for hilsen på bloggen min. Gøy at svigermor heter det samme som meg - ikke mange jeg treffer som gjør det : >
Ønsker dere en fin helg.

marita sa...

Huff dette hørtes ikke noe godt ut , og det er utrolig hvordan ting i livet kan endre seg bare på et par timer .Man vet aldri hva fremtiden vil bringe og godt er det.
Håper alt går bra med mannen din !!!!

CHÂTEAU DE KONSTANSE sa...

Uff...så skummelt!
Dere har virkelig fått dosen deres...
Får håpe han kommer seg raskt!

God bedring:-)

Malla sa...

God bedring til din kjære! Håper han fort blir frisk og at bra at dere fikk god hjelp med en gang.

Ble ungene redde? Tenker spesielt på storesøster. Hun husker sikkert alt som skjedde med lillebror.

MajorogMeg sa...

Huff tytti...ble helt svett mens jeg leste. Håper alt går bra!!!! Ja, vi vet ikke hva framtiden bringer..man skal ta vare på hverandre.
Lykke til.
Klem fra Major&Mossan

Daisys home sa...

Dette var ikke noe særlig nei.Får virkelig håpe at det går bra.Dere har jammen fått prøve dere!God bedring!klem

Bine sa...

Huff, det fallet hørtes forferdelig ut! Håper han kommer seg fort, sånn at dere får han hjem igjen :)

*God bedringeønsker sendes*

OdaAnna sa...

Uff så fælt! God bedring til mannen din!

Line sa...

Uff, så skremmende!
Håper det går bedre med dere!

God bedring til din kjære.

MajorogMeg sa...

Jeg har noe inne hos meg. Håper ting går rett vei med Gubben din!

irina /Alex sa...

Uff ! Dette var ikke hyggerlig lesing.
Håper at det går bra med han nå !!

WStooor varm klem