søndag, februar 08, 2009

Fra ord til handling


(men det gjør hun ikke)

Jeg er nå en meget lykkelig eier av et Canon eos 450 D 18 - 55. nesten så det må sove sammen med meg om natta;) kjøpte det igår formiddag og heldigvis er oppladingstiden på batteriet bare 2 timer! ;) og jeg sto så klart å trippet og ventet på at lyset skulle bli grønt. og fikk etterhvert tatt litt forksjellige bilder. Er på jobb idag så det blir ingen utebilder idag da det rekker å bli mørkt før jeg har summet meg hjem. Gleder meg virkelig til å komme ut med kameraet å få tatt bilder! Hvalstad mannen er litt skuffet da, ettersom jeg selv har fått den beste gaven på hans bursdagshelg;) meeeen. Sånn er det. Nå mangler vi bare en Rod!! En HOT ROD, som er mannens store ønske. Titter litt rundt men må liksom finne DEN riktige bilen. Maser litt på en fyr som har en men han vil ikke selge. Så om noen vet om en som står å støver bort, bare si fra til OSS!!! Å hadde vi fått kjøpt en så hadde Hvalstad mannen sluppet å synes at livet er så urettferdig. ;) <3meg + canon<3 hehe.

Så er det vel morsdag idag. Dagen startet med at jeg sto opp alene halv 8 og kjørte på jobb 5 på 8. Å nå er jeg på jobb og koser meg. Benytter pausen til å blogge litt ettersom jeg står opp så seint på morgenen at jeg ikke rekker å lage meg matpakke som jeg kunne kost meg med i pausen. Men etter jobb skal vi på bursdag til min oldemor, ungenens tippoldemor. Hun blir 87 år til uka å det må jo feires. Samtidig samles vi alle sammen på min side for å feire Hvalstad mannen sin 34 års dag, min morsdag, mamma sin morsdag, tante sin morsdag, mormor sin morsdag og oldemors sin morsdag. Mange gode mammaer!! Ikveld etter vi har vært hos oldemor, kommer pappa m/fam på en liten bursdagsfeiring ettersom han har vært bortreist på World cup sammen med brodern. Om vi får lillebror i seng i rett tid håper jeg det blir tid til litt Scrabble spilling. Lenge siden jeg kjøpte det spillet i håp om at noen ville spille det sammen med meg!! :)

Ha en flott morsdag alle dere vakre og snille mammaer der ute:) Setter stor pris på at dere titter innom bloggen min.

Den første norske morsdagen ble feiret i Bergen 9. februar 1919, og ble til å begynne med arrangert av religiøse organisasjoner. Den er senere gått over til å bli en familiedag, der mødre oppvartes med kaffe på sengen om morgenen, blomster og kake.

De første bildene fra min CANON kommer vel imorgen. Ble en travel kveld i går, å etter hjemmelaga pizza sovnet jeg på sofaen. Sjelden trøtt jeg så det var egentlig litt godt.



4 kommentarer:

Guttemamma sa...

Gratulerer med morsdagen OG ikke minst nytt kamera!!! Ha en fin kveld med hele hurven din etter jobb!! Stor klem

Det hvite hjerte sa...

Gratulerer med nytt kamera, jeg skulle gjerne vært en lykkelig eier av et slikt et. Gleder meg til å se bildene så blir jeg nok enda mer overbevist at jeg må ha et slikt :-)

Jeg prøvde å få til signaturen i går, men lykkes ikke helt. Koster den penger?

Ha en fin morsdagskveld!

Klem

Bine sa...

Er det lov å bli pittelinn misunnelig over det kameraet? ;-) Har Canon ixus 800 is jeg, så bra merke Cathrine! Men.. det tar vel sin tid å lære seg litt smarte triks med disse kameraene, men når man lærer seg litt :-D Morsomt! Sikler litt etter megaproft kamera her og, menne.. Får vel vente litt, er ikke førstepri!
Sjalu mann? Det er jo morsdag, da er det lov å få nytt kamera ja :-D

Ha en superfin morskveld!

Bine sa...

-og der har jeg og kjøpt Canon Eos 450D!!! GLIS!

(og venter spent på at bloggeren i deg kommer frem igjen ;-) )