tirsdag, februar 10, 2009

Gutterommet...



Velkommen inn på rommet til våre lille herremann! Mamma har nå bloggifisert rommet hans så det skulle få komme på Bloggen;) tar rom for rom nå, å skal ende opp med et ryddig hjem med litt mer struktur enn sånn det er idag. Tar litt tid å komme seg på plass. Med diverse oppbevaringssystemer osv.












Fått litt system i bøker og dvd filmer.



Pappan i huset her jobber i ambulansene og det er selvfølgelig Linus sin store lidenskap.



Rommet har vakre mdf plater som er så smale at jeg syns de ligner mye på smalpanel, og er ganske fornøyd med dem. Ellers er det hvitmalt tregolv og profilert listverk all over.





Dette bildet kjøpte jeg på Loppis i sverige i sommer:)



Den lykkelige eier:)



9 kommentarer:

Guttemamma sa...

Skjønn gutt med flott (og ryddig!!) rom!! ang panduro...løp og kjøp!! klem

jess1 sa...

Koselig å få hilsen fra deg ;o)
Blir kos med bloggtreff i helga,spennende å få møte alle disse damene ;o)

Smineset sa...

Så fint rom! Heldig gutt! Lurt å ta rom for rom systematisk gjennom hele huset. Tror jeg må hive meg på bølgen, da rot ser ut til å ha blitt en del av inventaret som jeg ikke lenger legger merke til... ;-)

Ønsker deg en super dag!

Tonje sa...

Så flott gutterom!!!
Kjempefint:o) Og nydelig gutt.

Hvordan har du fått til den fine underskriften??

Malla sa...

Takk for hilsen på bloggen min!

Nytt bekjentskap er alltid spennende. Har sett litt på bloggen din og er imponert over hvor fint hus dere har fått.

Blir artig å møte en del favoritt bloggers ansikt på lørdag :o)

Regner med at det blir stor stemning og sen lørdagskveld før jeg er hjemme igjen.

Nina`s interiør blogg sa...

Flott barnerom:)

Herskapelig shabby sa...

Så fint rom! Gulvar var utrolig lekkert, og alt det andre også selvfølgelig!! Og mest av alt var den lille eieren det!

Stine sa...

Søtt :) Og du må legge ut bilde av granittplata!!! Jeg dør etter inspirasjon :)

LYKKEBO sa...

Kjempe fint rom til den søte lillegutten:) Forstår godt han er fornøyd med det! Må bare si:HELDIGE deg som har malte gulv!! Åååå jeg drømmer om det!