fredag, februar 06, 2009

Hurra for deg!!


Dette bildet er lånt fra en side med mange herlige bilder!

Min kjære forlovede har bursdag idag. 34 er tallet... Det er jo ingen alder. Min kjæreste gjennom snart 9!!!år..., pappaen til mine barn og super flinke handymannen min <3 Kjempe glad i deg. Må sies at både han og jeg befinner oss på jobb nå og min mamma er hjemme og passer ungene. Men imorgen tidlig kommer han hjem å da skal vi ha en koselig dag sammen. Spise god mat og noe godt å drikke. Søndag skal vi feire med min familie, sammenslått med en annen famiiebursdag, det blir riktig koselig:)






Jeg og ungene er veldig glad i deg og du betyr ALT for oss <3


Bursdagshelg here we come:)

Best regard`s

5 kommentarer:

Jorid ღ sa...

Se der ja :-) Du klart det jo !!

Bine sa...

Gratulere me kæill`n! :-D -og ha ei fin bursdagshelg!

Sissy's Hus sa...

Har lest litt på bloggen din nå og jeg tror faktisk du bor rett ved halve slekta mi! Haha.. Morsomt.. Navnet mitt er fra en gård i nord Trøndelag. :) Vi har hytte på Hommelvik så jeg er oppe hvert år! Hihi.. Vi drar alltid en dag til Verdal.

Grattis til Gubben! Ha en flott helg..

Klem
Christina

LYKKEBO sa...

Grattis med dagen til din kjære! Kos dere masse! Og god helg til alle sammen:)
Kjempe fine bilder!

Liv Elin sa...

så koselig - grattis med "bursdagsbarnet" i hus ! ;) Og helt(veldig) enig ang alderen ! ;)

Her er det også bursdagshelg - men kanskej litt mer råsa og prinsessete feiring ,enn det din mann får , tenker jeg !;)

Kose dere !

L fra Husrom & Hjerterom
(Liv75 fra nm ;)