lørdag, februar 14, 2009

Je t'aime Geir



Fransk:
Je t'aime
Gresk:
S' ayapo
Hawaiiaensk:
Aloha wau ia oi
Hebraisk:
Ani ohev otah (mann til kvinne)
Japansk:
Kimi o ai shiteru
Kinesisk:
Wo ie ni
Koreansk:
Dangsinul saranghee yo
Latin:
Te amo
Polsk:
Kocham cie
Portugisisk
Amo
Russisk:
Ya tebya liubliu
Spansk:
Te quiero eller te amo
Thai:
Phom rak khun
Tyrkisk:
Seni seviyorum
Tysk:
Ich liebe dich


Da er Valentins dagen her.... Jeg syns vi skal være like snill og god med dem vi er glad i hver dag hele året, å elske dem over alt på jord. Takke for at vi har mennesker rundt oss som betyr alt for oss. Være glad for at noe maser litt, går inn med skitne sko, at noen savner oss, at noen sitter hjemme og venter når vi kommer hjem, at vi i hele tatt har noen å komme hjem til, at noen venter med å legge seg fordi vi skal legge oss sammen, noen å dele gleder og sorger med, noen du kan fortelle alt, noen å bry seg om, noen å lage middag til og alt annet i livet!!

Vi skal takke og være glad for hver dag vi får stå opp av sengen å være frisk og rask, alle dager vi får sammen med dem vi er glad i. Dager med mye utfordringer skal vi ta på strak arm og takke for at vi hele tatt er der og da, selv om situasjonen kan virke håpløs. Sinte, trassige, umulige og høylydte barn er LEVENDE barn. I dette øyeblikket føler jeg meg trygg på det rundt meg og føler jeg har full kontroll. Men hvem vet hva morgendagen bringer?? Ingen vet hva som venter oss...

Nyt hver dag og vis alle du er glad i hvor mye du verdsetter dem!!

Sitter på nattvakt nå å ser frem til en flott dag imorgen. Først skal jeg kose meg litt hjemme med min kjære og mine 2 små. så skal jeg på bloggtreff til
http://mitthusditthus.blogspot.com/
mitt første bloggtreff... spennende å møte mange nye flotte bloggdamer:)


Kjærlig hilsen

1 kommentar:

Venke sa...

Det var vakkert, Cathrine! Noe å tenke over for alle og enhver. Man er for lite takknemlig her i livet!
Ja, Drea er en kjent blogger i øyriket - vi har skrevet en del om henne i avisa. Kos deg i helga! Klem