lørdag, februar 14, 2009

Morgenstund har gull i munn!



Nydelig presskanne kaffe i Filippa K krus og brød med leverpostei og rødbeter (favoritt) :) og en drøss med interiør blader jeg ikke har rukket å lest enda. Deriblandt et herlig blad pappa kjøpte med fra Sverige... Svenskene er god på dette de også. Lillebror ville også være med på kosen så han sto opp nettop å ville spise sammen med mamma. Storesøss har sovet hos mormor i natt.... lenge siden hun har sovet borte så da var det greit å ta en natt der. Ikke så mye borte ungene her i huset da jeg syns det er best å ha dem hjemme å ha full kontroll selv. Ha en fin lørdaga alle sammen, valentings feiring eller ei. Jeg skal jo som nevnt tidliger(mange ganger) :) på blogg treff idag. så blir det kosetid med kjærestn når jeg etterhvert kommer hjem. Imorgen er det 3 års dag til en nabogutt, så blir det jobb igjen i morgen kveld.



Alt godt ønskes dere av

13 kommentarer:

Mari sa...

For et herlig morratryne på lillemann!!! :) ha en fin dag

SiljeVanilje sa...

Deilig start på helga dette ja!:) Takk for linken! mye fin baderomsinnredning der ja!:) Jeg bor i malvik:)

Livy sa...

Høres ut som en herrrrlig morgen!! Liker slike dager altså! Vi bor nær svenskegrensa og jeg passer på å shoppe blader når jeg er der;-)

Kos deg supermye på blogtreff! Det kommer til å bli kjempe hyggelig vet du!

Nydelig gutt du har!

Ha en fiiin lørdag!
Stor klem fra Livy

Tonje sa...

Røbeter med leverpostei?? Hihihihi... Alri hørt før.

Søtnos Linus:o)

KOs

Bine sa...

Såg ut som en herlig lørdagsmårran :-D Håpe du storkosa dæ på blogtreff forresten! Ha en god lørdagskveld!

Det hvite hjerte sa...

Kos deg med blogg treff og kjære mannen din når du kommer hjem!
Det er jo lørdag og det er en aldeles herlig dag!
Så søt lillegutt var der han satt og spiste frokost sammen med mamsen sin! Søtnos!
Leverpostei med røbeter er kjempegodt!!!
Fortsatt god helg Cathrine!
Klem fra det hvite hjerte & Ann-Christin

Anemone sa...

Der var DU ja :-)) takker for sist, vi kom oss da hjem omsider vi også. Linker hit jeg nå, og så får jeg gjøre meg litt kjent i bloggen din etter litthvile. Hodet er fullt av inntrykk etter en lang dag hos Irina :-)

So long.

irina /Alex sa...

Heia C :)
Og tusen takk for en kjempenydelig gave. Der traff du blinken.

Kjempekoslig å bli kjent med deg. Gleder meg til neste gang vi møtes.

Stooor klem

jess1 sa...

heisann
1000 takk for en kjempetrivelig dag og kveld i går,koselig å bli kjent med deg :o)
Har linket deg nå,så nå får jeg følge med på livet i hvalstad vettu.
ha en flott søndag i finværet!!
klæm-Jeanette

svein`s kone sa...

off! Vi måtte lære den tunge veien begge to da:) vi blir vel litt flinkere til å tanke tidligere begge to nå da?:)

Jorid ღ sa...

Utfordring på sida mi ! :)

Laila sa...

Tusen takk for fine ord. De betyr mer enn du aner i denne stund.

Klem fra Laila

Linda sa...

Takk for en koselig dag i går!
Artig å treffe deg!
Linker deg slik at jeg kan følge med livet på Hvalstad :O)
Artig å blogge med noen en har troffet!
Kanskje treffes vi på et senere bloggtreff.

Ha en fin uke!