søndag, februar 01, 2009

Nytt harmonisk familiemedlem!




Denne frøkna har flyttet inn i Hvalstad hjemmet. Det er en Britisk Korthår og den heter Harmony:) Vi er helt i startfasen men dette skal gå fint. Den fant seg fort til rette i går kveld og vi håper den får det fint hos oss, hun er 3år gammel katt og er utrolig rolig og tillitsfull.

Jeg ønsker dere alle sammen en flott søndag med familie og kjære. Jeg jobber men ikveld håper jeg vi får besøk. Da har vi planer om å spille Scrabble.... :)

11 kommentarer:

Jorid sa...

Å guud hu va fin :-)
Herlig med katt i huset !

Verandasol sa...

Åhh for en utrolig søt frøken! Håper hun finner seg fint tilrette :) Takk for koselig kommentar hos meg!
Ha en fin søndag :)

svein`s kone sa...

hei. venninden min har en sånn katt. De er kjempefine:) blir ganske store også. Fint innlegg du har om andre bloggere, utrolig mange som impnerer ja:) god søndag og tvi, tvi i scrabbel i kveld:)

Venke sa...

Det så ut som ei årntli kosekatt! Kjempefin! Gratulerer med nytt familiemedlem æ å har lyst på katt - en bengal! Men Patrik har mest lyst på ny hund så vi har ikke helt bestemt oss enda...

anette sa...

Gratulerer med pus i hus!! Og takk for koselig hilsen hos meg!!! Klem fra Anette

Guttemamma sa...

OJ, hva skjedde med signaturen min...?? Ja , ja!! Nå skal det være i orden og hilsen over er fra meg!! Anette

Randi sa...

Hei
Ett nydelig hus dere har! skjønner godt dere trives her ja!!

Den katten var jo så skjønn!! vi har to katter. De begynner å dra på årene, når de er borte skal vi se om vi finner en omplassering katt...det er jo så mange av dem som trenger ett godt hjem.

Ha en fin søndag

Herskapelig shabby sa...

Så søt! Så ut som en ordentlig stor og kosete bromlebass :)

Anka sa...

Tihihihi, hun var søt:) Så sikkelig myk og god ut. Kommer nok til å ha mye kos med henne.

Ida sa...

ååååhhh.. så herlig! Hun sa skikkelig myk og skjønn ut! Har hatt noen katter opp igjennom årene - ikke etter at jeg flyttet hjemmefra da - kanskje jeg får overtalt kjæresten en gang - ettersom han er en hundeelsker - fremfor kattelsker :)

Kose dere!
Klemmer

Villa Luftslottet sa...

Den var hel skjønn :) Kos dere med det nye familiemedlemmet og ha en fin kveld:)