tirsdag, februar 17, 2009

O store tv-kveld :D



Elsker Fruene, Addison, og gutta på Husøy;)
Fått masse nye utfordringer å må vel hive meg uti det nå;) er utrolig glad for utfordringer og awarder selv om det har vært mange den siste tiden. Jeg "henger ikke opp" awardene mine men håper dere forstår at jeg er utrolig takknemlig likevel!

Av Jorid fikk jeg en utforfring om å legge ut min drømmereise - ingen over, ingen ved siden av!! En dag skal vi reise dit. Jeg, min kjære og to småtroll. THAILAND -



Også en liten utfordring fra Venke - Favoritter på kjøkkenet!

Elsker hele det nye kjøkkenet mitt men den store favoritter er PLATETOPPEN min. Ekstra bred induksjonstopp.



Også en utfordring fra Malla

Bruk den første bokstaven i navnet ditt når du svarer på alle spørsmålene. Vanskelig altså... Så jeg velger Snuppa sitt Navn istede...

1. Hva er navnet ditt: Cathrine men bruker Emilie:)
2. Ord på fire bokstaver: Evig
3. Guttenavn: Elmer
4.Jentenavn: Emilie<3
5. Et yrke: ergonom
6. Farge: Evergreen
7. Noe du har på deg: elskverdige-gode-tvkos-klær
8. Mat: Epleraita
9. Noe på badet: elvital
10. Et sted: Enebakk - ytre sådan...
11. Grunn til å komme for seint: Ekstremt treg
12.Noe du roper: EEEEEEmilie!!!
13. Film tittel: elias
14. Noe du kan drikke: essens
15. En musikkgruppe/artist: eminem
16. Et dyr: Elg
17. Gatenavn: Edgar B. Schieldrops veg
18. Bilmerke: ehhhh vet ingen på e... så da passe d mæ best å si AUDI!!
19. Sang tittel: earth song
20. Et verb: Elske

De som vil kan ta utfordringen:):)

å til de som lurer på det SPAREHUSET så er det fra Lisbeth Dahl faktisk:)

3 kommentarer:

Randi sa...

Hei du!! og takk for sist...har ikke vært her før jeg så nå må jeg linke deg...dette gåkke an vettu .-))

For ett nydelig hus dere har og søte barn!! jeg ble helt betatt av badet deres...wow!!


Håper vi kan få til ett lite uformelt inn trønder treff med en kopp kaffe en gang.

Ha en strålende fin dag.

MajorogMeg sa...

Skjønner du er fornøyd med den platetoppen. Stilig med den flisa over. Hvit og blank..FLOTT.

Her har regnet kommet i dag..Festlig..NOT

Frøken (male)STRØKEN sa...

åhh, ytre enebakk ja :) ddet ville eg å skrevet på E.. der e det koselig!!!

ellers e eg veldig eni me deg ang tv-kvelden.. eneste dagen eg ser på tv faktisk!

Klem :)