onsdag, februar 04, 2009

Ran på høylys dag... kos og world cup!



Jeg og snuppa hadde litt kvalitets tid tidligere idag. Dro en tur på et kjøpesenter å kjøpte et puslespill, med fantorangen på:) så tok vi en tur på kafe. kjøpte oss skolebrød og god drikke. Skolebrød som kostet 32!!! kr stk. og vi snakker ikke noe fancy designer restaurant. Hadde de enda vært skikkelig god hadde de sikkert vært verdt det. Men de var stekt alt for lenge og var skikkelig sprø. DET skal ikke skolebrød være. Altså... litt ran på høylys dag.. Men vi hadde en koselig stund på kafe og bygde Fantorangen puslespill.

Ellers ble det en sløv dag. Lillebror er syk igjen og denne gangen er det falsk krupp. Bjeffer som en sel stakkar.. Og sov godt på sofaen sammen med pappan sin da jeg og snuppa var på shopping.



Før vi spiste middag som forsåvidt var vår-ruller med villris og chilisaus;) måtte vi utfolde oss litt kunstnerisk. Og snuppa tegnet en vakker "Brekksprut" på et hjerte <3 Å igår skrev hun faktisk navnet sitt da vi tegnet. Jeg blir imponert.... bare 3 1/2 år, mammas flinke jente ja.



Vi er glad i å fyre i ovnen i Hvalstad hjemmet og i dag er inget unntak. Harmony er også fornøyd og storkoser seg på kuskinnet foran ovnen.





Ellers er det en rolig uke som skal ende opp med en ganske travel helg så imorgen må jeg være litt effektiv å gjøre klart ting til helga. Men først skal jeg og snuppa kose i åpen bhg i morgen mens lillebror er hjemme med pappa. Ha en flott kveld alle flinke blogg damer.

Vil samtidig gratulere Andrea med vakre lille Vilja... Andrea har en herlig blogg som er langt unna interiør og husbygging... men når jeg først kom inn på denne bloggen ville jeg ikke forlate henne:)

også vil jeg skryte litt av den flinke broren min som er på World cup... umåtelig stolt av deg brodern <3 Han driver med skipiigging på høyt nivå å har i år kvalifisert seg til world cup. Han er en person som beviser at ALT er mulig. Han ble født 3 mnd før termin og veide 900gram. Han har en grad av CP å kunne ikke gå før han var 4 år. Han er nå 19 år og har de siste årene bygd opp kroppen sin på en helt utrolig måte. Han har nå flere ulike sponsorer og har fått litt av et nettverk rundt seg. Gjett om vi er stolt av han??? <3 Glad i deg lillebror.

3 kommentarer:

Bine sa...

God bedring til lillebror!
Skriver hun navnet sitt allerede? Så flink!!

Så ut som at Harmony har funnet seg godt til rette der ja!

Og til slutt må jeg skryte litt av din lillebror også - world cup - ikke verst!! :-D

Venke sa...

De skolebrødene du hadde bilde av der, kan det iallfall ikke ha vært, for de så utrolig gode ut! ;) God bedring til lillebror og skjønner veldig godt at du er stolt av din egen bror! Det er så fascinerende med folk som klarer å trosse alle odds og bevise at de klarer det ingen hadde trodd. God helg til dee i Hvalstadhjemmet snart da! Selv skal jeg til Hell på jobbkonferanse - skal bli inspirerende og deilig med en helg på hotell! :)

irina /Alex sa...

De skolebrøene måtte det jammen være gull i , så dyre som de var.

Koslige bilder hjemme hos deg.

God helg.