torsdag, februar 26, 2009

Resultat etter Ikea tur!



Endelig er jeg i mål og det begynner å ligne på noe her!!
Har fått hentet hjem den andre flatskjermen vår som nå har fått plass på soverommet vårt. Den hylla kjøpte jeg på Ikea.. tilbud der vet dere... så den kosta meg 195,- å det blir jo riktig så fint når jeg etterhvert fyller opp med de fine stoff eskene mine.

Kjøpte også hvite"lack" bord til hele fammen. Et til hver som skal brukes til nattbord:) Og jeg burde sikkert kjøpt mange flere... for de kostet jo 19,- stk nå. Uansett farge!

lyst og koselig her inne nå ja.. kanskje blir vi flinkere til å legge oss i rett tid også??? blir nok å se film noen kvelder fremover:) Og tro det eller ei.. men det er INGEN ubloggifiserte hjørner her.. hehe

ENDELIG kan gjestene henge fra seg jakker når de kommer inn døra;) hittil har alle bare kikka seg rundt og lurt litt på hvor de kunne slenge fra seg jakka.

og skoene kan få stå her:) skohyllen og stumtjeneren kjøpte jeg også på Ikea. fant endelig en stumtjener jeg ble fortrolig med.

så vaskerommet da... jeg har ikke så stort vaskerom men det er utrolig funksjonabelt. det går i vinkel så vi har denne kroken vi skulle bruke til litt oppbevaring. så der ble det ikea skap... kjøpte de som ikke er så dype. å fylte opp med hyller... til sko og div vaskemiddel. +++ og i det andre skapet får sentralstøvsuger-slangen og vaskestaurene være:)

Det var kveldens innlegg.. har mye å gjøre i disse dager og har en arbeidshelg i vente.. men ska få blogget litt i helga å tittet litt rundt...





Ang sparehuset fra Lisbeth Dahl.. funnet en side som selger.. må bestilles men hva gjør vel det... når man venter på noe godt:)

http://74.125.77.132/search?q=cache:48ZtNxg-z2gJ:www.blingding.dk/product.asp%3Fproduct%3D679+lisbeth+dahl+spareb%C3%B8sse&hl=no&ct=clnk&cd=4&gl=no




god klem og ønske om en flott helg fra

10 kommentarer:

My home is my Castle - by Kari sa...

Så fine møbler du har kjøpt :)
Og sååå billig da.... Da er det moro å handle ;)

Klem,kari

Sunniva sa...

Så lekkert det ble:)
Kjekt med salg innimellom!

Jeg lurte noe angående gulvet på noen av rommene i huset ditt.. Det malte furugulvet (?), hvordan type gulv er det..?

Kunne tenkte meg noe slikt selv nemlig:)

Venke sa...

Så masse fint du fikk og så billig!! Må være kjempe artig å ha det så fint(og ryddig) i alle rom -her her jo halve huset kaos - og det blir det nok i lang tid ennå...:/
Kjempefin lyskrone du har på soverommet også! hvor har du kjøpt den? Og den du har på badet?
Nå fikk jeg lyst på ikea-tur! :)

Venke sa...

Flott sengteppe også! Du har jo så masse fint! :) Og du kaller meg jålete??? ;)
God helg til dere! Klem

Mari sa...

Kjempefint det blir! Mamma er herved sendt på oppdrag til Ikea for å skaffe meg Lack bord! Takk for tips!!!

MajorogMeg sa...

Det ble råstilig. Du er dyktig til å velge ut.
Ikea har mange smarte ting på oppbevaring og småbord. Der er de gode.
Håper det ble kjøpt inn snøskuffe etter hvert hos dere. Idag laver det ned..ikke med måte her iallefall.
Ha ei god helg..til tross for arbeidshelg!

Gamlå sa...

Heisann

De hyllene har jeg også lyst på, og så er det så bra at en kan ha dem stående eller liggende. Prisen er et kupp spør du meg.

Eller så var alt det andre du har kjøpt helt stillig.

Ha en flott helg.
klem fra Gamlå

Kine sa...

Kjempefint,Ikea har jommen mye til en rimelig penge;)
Heldig du som har en låve du kan gå på skattejakt når du vil i hehe...Ha en fin helg:) klæm

Christine Louise sa...

Så flotte møbler :) Er gøy når det er så billig. Burde alltid vært så billig ;)

Ingunn sa...

Så flott du lager det! Ha en fin søndag.