lørdag, februar 07, 2009

Signatur må man ha



http://www.mylivesignature.com/

Takk til min kjære tremening for skikkelig gode forklaringer så jeg klarte å fikse dette.

Årsaken til det nostalgiske bildet over her er at jeg er på utkikk etter kamera. Har lånt mamma sitt lenge nok nå;) så nå blir det skikkelig kamera. Men jo mer jeg kikker jo mindre klok blir jeg. Har sett på det meste og sjekket litt tester og ulike meninger rundt om på internett. og kommet frem til at dette bør da være et greit kjøp -

Canon eos 450 D m EF-S 18-55is-2758b015







8 kommentarer:

Villa Creme sa...

Dette har jeg, er kjempefornøyd. Anbefales!

Mamma'n og Hedda Kristin sa...

Ohhhh... Jeg hermer!!!

(Har hatt lyst på det lenge, men ikke funnet ut hvordan man kan få det!)

Hjertelig!

Bine sa...

Signatur? Det vil jeg og ha!

Verandasol sa...

Dette kameraet har jeg også, og er superfornøyd! Tar veldig bra bilder, og er enkelt og brukervennlig ;)

Jorid ღ sa...

Flinke dere alle er med signaturer :-D

Ida sa...

Aha.. så genialt! ME TOO! Elsker litt sånn "proff"-lookalike på bloggen.. hihi :) Må testes ut etterpå ! Takk for link!

Håper du har en kjempefin helg! og grattis med overstått til mannen - kjempekoselig innlegg du hadde! Den perfekte kone ;-D Kjeeeeempesøte bilder av dere - utrolig skjønn familie!

KLemmer

Anne-Berit sa...

Hei,takk fot besøk hos meg.Jeg er veldig fornøyd med mitt kamera,samme som på bildet ditt her.Har jo ikke hatt det så veldig lenge,og jeg har ikke lært alle finessene ennå,men det kommer forhåpentligvis.

Livy sa...

Heisann!
Gratulerer så mye med morsdagen i dag!

Skjønner godt at det er vanskelig å velge kamera, jeg har vært der selv ;-) Vi har Canon Eos 400 d og er superfornøyd med det!

Klem fra Livy