onsdag, februar 11, 2009

velkommen inn i spa avdelingen;)



Idag sto badet for tur å er nå ryddet og vasket - BLOGGIFISERT!!! lukter herlig gjør det også etter en runde med den nostalgiske room sprayen.





Badet har mørke grå granitt fliser på golvet og hvite fliser med litt møsnter på veggen. Mønsteret vises så vidt men det gjør utrolig mye med hvite vegger.









Doen står jo intil en vegg med boblebadet på en side og dusjen på andre side så da måtte vi velge en slik dorull løsning. Men den er utrolig stødig og det fungerer bra.





Dusjen skal etterhvert få vegger av noe slag. Men vi har ikke kommet så langt enda. ellers er jeg veldig fornøyd med de sjampo/såpeholderne mine:)





De herlige lampene mine!



Det var badet i Hvalstad. Rommet er på 10 kvadrat og det holder fint til alle fasiliteter vi ønsket. Ha en god natt alle sammen!!

intr i baderomsinnr.??? Ta en titt her - http://www.nordicimp.no/Sider/Bilder.html

Litt uproff hjemmeside de har men utsøkt sevice. Som noen vet ble den første innredningen vi kjøpte stjålet fra lageret vårt så vi måtte bestille ny. Da fikk vi den nye levert på døren av to karer fra firmaet som personlig kjørte den opp hit og bar den inn!!


15 kommentarer:

svein`s kone sa...

Lekker badromsinnredning!! kunne nesten kjenne go lukten fra badet helt hit:) Elsker ren lukt. Beste som er ved å gjøre rent er lukten:)

SiljeVanilje sa...

Nydelig bad!:) Hvor kommer baderomsinnredningen fra?:) den var utrolig fin!:)

tinemor sa...

For et deilig bad.
Og den baderomsinnredningen var bare råååååååå lekker!!!!
Ser styggdyr ut....
Klem

CHÂTEAU DE KONSTANSE sa...

Her var det mange fine detajer fra et flott bad:-)
Likte spesielt godt taklampen! Lekker!

Ang glasshåndtakene, så kjøper jeg de på auskjoner og markeder i USA. Jeg har en søster som bor i New York, som pløyer markedet for meg;-)
Tilsvarende finnes også nyprodusert, men kan ikke sammenliknes med the "real thing".
De er utrolig sjarmerende!

Det legges forøvrig ut noen til salgs i nettbutikken min om kort tid!

Ha en fin torsdag:-)

Frk Mille sa...

Ååååå for et nydelig bad, er det greit jeg kommer å tilbringer en halv dag her ;)

Ønsker deg en fin torsdag!

Snuskefrua sa...

Åh, for et utrolig bad!!!
Kjenner jeg blir heelt salig.
Kos deg med det flotte rommet:)

Klem fra meg

Living White sa...

For ett hærlig bad, å en befrielse å se noe annet enn en platafond i ett baderomstak!!!!!

Jeg har tenkt på en ting å det er å ta opp dette temaet på skolen, det virker som aleneforeldre er ett glemt kapittel til tider. Nå skal det sies at jeg har vært i ett møte der oppe angående en lignende sak, men jeg har mer å slenge i bordet med nå føler jeg så det er nok ett tema dem ikke vil unngå å høre mer om.

Hvalstad ja, har jeg sagt at jeg bodde mange år på Nesbru? Det er ikke langt unna...savner Nesbru veldig!

Lima sa...

Æsj for et bad, godt det ikke er meg!! :P

Missunnelig?? JA!!! Hehe ;P
Kjempe lekkert bad altså *drømme drømme*

Bine sa...

For et herlig bad! Baderomsinnredninga di e så fin. Likt forresten dispenseran i dusjen, korr kjøpe du dem?

Linea sa...

For et nydelig bad! Lampene var kjempe fine.. Og "skapet" under vasken var helt nydelig.

Såpedispenserene var kjempe artige:)

Mari sa...

herlig bad da! etter å ha sett bildene har jeg bestemt meg for å ha samme lampe både i gangen oppe og nede hos oss. lekker!

Frøken (male)STRØKEN sa...

kjempeflott bad!!! å jammen hadde du ikkje "harald" i taket :) favorittlampa mi, å eg skal sjøl ha dem på badet :)
Lure åsså på kor du har kjøpt de dispenseran å den baderomsinnredninga di?
Eg har leta etter en stor sjenk lenge, tenkte eg bare skulle bruke en sjenk, å sette på en litt gammldags vask, å servant.. Men ser ut til at det blir innredning på meg da vi må starte med badet no til våren...


Klem!

Tonje sa...

For et dritlekkert bad!! Helt perfekt. Fantastisk flott den innredningen..

Du har det så flott!

PS: Takk for hjelpen!

God klem Tonje

Ida sa...

Dere har det så utrolig lekkert, delikat og ikke minst GJENNOMFØRT! Ett drømmehjem som er spesielt egnet for en egen reportasje i ett interiørmagasin - overrasker meg ikke om det dukker opp en dag :)

ha en kjempefin helg! Klemmer

Sigrid sa...

Lekker lysekrone du hadde i taket. Jeg har vært og sett på akkurat samme, og falt pladask. Men må få bygget huset som den skal være i først først :)