mandag, mars 16, 2009

And the Winner is.................

Vært en lang dag... å vi som ikke fikk med oss sesong 1 av herlige
Himmelblå skal nå se den på DVD:)
å da tok vi like godt trekningen i senga. skrevet og klippet...

å Hvalstad mannen er klar til å trekke...

Vinner av hovedpremie fra Lexington... tataaaaa....
MarnyAlice med denne bloggen... Gratulerer så mye:)

Vi avtaler nærmere så jeg får sendt premien din:)

Liten trøstepremie måtte vi også trekke... selv om jeg ville gitt det til alle mine herlige lesere ble det til en fersk blogger, men en jente som jeg kjenner fra før.. Mari som jeg leverte fjøsvindu til.. men som desverre har låst blogg enda:) gratulere...

Kommer sterkere tilbake... senga og tv venter nå.. tusen takk til alle som har vært innom den siste tiden.. og hvem vet.. plutselig dukker det opp en trekning igjen.....


8 kommentarer:

Evami sa...

Grattis til de heldige vinnerne og tror nesten jeg må få sett Himmelblå jeg oså;) Har aldri passa sånn,men alle skryter så masse..

Ha en fin tirsdag:) Klem Eva

Mari sa...

Heldige vinnere! Hva er trøstepremien da? Trodde nesten det bare sto "Mari" på lappen først. Æsj, jaja, bedre lykke neste gang. Her i huset ser vi også Himmelblå ;)

MajorogMeg sa...

Gratulerer til heldige vinnere:)

Ha en fin tirsdag!

Bine sa...

Gratulerer til vinnerne! Synes Mari B kan åpne bloggen nå ja, hehe. Artig å se igjen håndskrifta di, minner om de koselige brevene og bøkene vi satt med på BU ;-)

Gamlå sa...

Gratulere så masse til vinnerne, og kos deg masse med himmelblå. Det er en serie jeg liker veldig godt.

MarnyAlice sa...

HÆÆÆÆÆ?????!!!!! vann eg??? utruleg :o) so kjempeglad eg vart og for ein overraskelse :o) tuuuusen takk til han som trakk meg :o)
Klem :o)

Guttemamma sa...

Grattis til de heldige!! Gleder meg til å se vindeuene dine!!

Mari sa...

Oi, nå ble jeg skikkelig overrasket! Gleder meg til å se hva jeg har vunnet!:)