søndag, mars 01, 2009

♥bilder fra igår♥

Igår var en alldeles vakker dag midt i landet..
sola skinte og begge ungene
storkosa seg ute
Tørst blir man også....
♥♥♥♥♥♥♥



Store barn koser seg også i snøen ;)

Vi gikk en liten tur i nærområdet der vi bor, akte litt rattkjelke og tok en tur opp på en liten knaus med fin utsikt utover Verdal. Masse snø og heeeerlig herlig sol.. noe som gjør Verden enda bedre enn den allerede er. Jeg jobber idag også... Gikk helt greit å stå opp idag... å til alt hell snødde det ikke i natt så bilen min, som ikke sto i garasjen var like snøfri som da jeg gikk fra den i går kveld! Ikveld skal jeg på nattvakt... også jobber jeg tirsdag. Men når jeg kommer hjem da, blir det koselig med noen dager fri.... Har planer og gleder meg!!


En flott dag ønskes dere alle fra

8 kommentarer:

Linda sa...

Det ser ut som dere kosa dere på tur i går!
Det er artig å ha med ungene på tur,spesielt når været er slikt som det var i går!
Artige bilder av deg fra i går.
Trot jeg skal se litt på disse sidene jeg også ;O)

Ha en fin søndag!

MajorogMeg sa...

Ja, dagen i går var knall. Ser ut til at ungene kosa seg godt ja.

Idag er det snøvær igjen her da...

Men jeg må ut på tur..

Ida sa...

SÅ herlige bilder av så skjønne barn! Nå som jeg også kan kalle meg tobarnsmamma - så må jeg si det virkelig står respekt av dere som får barn så tett :-) Syntes det er tøft nok med nesten 3,5 år i mellom! :-)

Håper dere har hatt en alle tiders helg! Og at nattevakten ikke blir for hard :)

Klemmer

Jorid ღ sa...

Hei!
Kjempefine bilda du har der:-) Herlig når sola kjæm fram ja!

Koss går det me pusen ? Huff, så synd det vart sånn. Hu heim her begynne å kom sæ godt nu! Ska te Verdaln i morra på kontroll av såret:-)

Ha en fin kveld Cathrine, hils Geir :-)

Klem

Mari sa...

For noen herlige bilder av skjønne barn :) Håper du har hatt en fin jobbhelg :)

Håper det blir Moodsdress, men det forutsetter at jeg finner en passende kjole....og at det er penger igjen på budsjettet :)

Mari sa...

Gårdagen var bare knall! Fint å se flere som koser seg i helga - til tross for arbeidshelg! Selv ser jeg fram til fri på tirsdag :):) Ha en fin natt! (syntes jeg leste noe om nattevakt på facebook)...

irina /Alex sa...

Sorry at jeg har vært borte he he-
er litt slapp for tiden:)
Ser ut som det foregår noe alltid i Hvalstad og blink !!

ha en fin uke med familien !!

Klem

Daisys home sa...

Ja dette var masse fine bilder.Skjønne barn du har.Ser at du har fått shoppet masse nytt innventar og fått på plass.Av og til kunne jeg ønska at Ikea hadde vært nærmere.Ha ei fin uke,klem