søndag, mars 22, 2009

D går likar no.....

vakre tulipaner fra mamma! bilde tatt med mitt Canon eos 450d


Litt av gangen utenfor bad og soverom - de dørene nærmest her er ungene sine dom. døra rett frem er gjestedoen og dobbeldør er inn til stuen.


Koselig stemning her ikveld. Godt og varmt, ryddig og reint, tente lys.... Himmelblå.. (tidligere ikveld iallfall). Tv og data tid når før vi skal legge oss å se de siste himmelblå episodene fra første sesong.


Koselige spiseplassen

Denne lille karen er på bedringens vei!! ENDELIG SER VI LITT BEDRING! Han har vært mer våken idag og er litt mer seg selv. viruset og infeksjonen er der enda og han hoster og har vondt i ørene. puster tungt så han får ventolin! storesøster hoster HELE tiden så vi bør nok ta en tur til legen imorgen. Håper begge kan bli frisk igjen så vi kan få fortsette livet vårt. kose oss sammen med andre barn og komme oss ut litt. Men enn så lenge er det slik vi har det.. og det GÅR BRA!!!
Tusen takk til alle dere som er innom her!
klem fra

19 kommentarer:

Jorid ღ Noe på hjertet sa...

Så koselige bilda!:-) Herlige farga å såg ut som en fin stemning i Hvalstad i kveld!

Håpe ugan bli frisk snart da!

klem Jorid

Som mine dager er sa...

Ingen tvil ... det er flott og stilrent hjemme hos deg.

Jeg håper dine små snart er friske og raske og 100% seg selv. Ille når de er syke, men lider liksom med dem.
Går selv rundt å hoster for tiden. Luftveiene får gjengelde for den rå og stadig skiftende vårluften.

God bedring allihopan.

Klem fra Marit

Home By Virginia sa...

Kjempe fine bilder av deres nydelige hjem... :)
Godt å høre at det går bedre nå da... God bedring... :)

*--- Klem ---*

Stine sa...

Gud, jeg liker dørene i huset ditt! Nyyyydelige :) Ha en finfin ny uke!

SiljeVanilje sa...

Så godt at det går bedre med lillegutt!¨:)

Kjempefine søndagsbilder!:)

Klem fra silje!

Susanne sa...

Det virker skikkelig deilig å bo i helt nytt hus! Heldig!
Mine gutter er 2 og 6 år, og minstemann er 2 1/2 mnd. Dine er jo ganske tett, så de har vel mye glede av hverandre tenker jeg:) Litt stritt de første årene da vil jeg tro:)
Hos oss leker de to eldste veldig mye sammen selv om de skiller 4 år.

Snakkes:)

Evami sa...

Så godt å høre at Linus er p bedringenes vei,selv om han ikke er i topp slag! Og stakkars storesøster som hoster og heller ikke er i slaget:( Nå krysser jeg fingre og håper at de begge blir bere,for derea har hatt nok sykdom nå!!

Kose rmeg med bildene fra huset deres og øsnker meg stor plass jeg også! Litt mere knotat bygd et hus fra 1953..

Kos dere i snøen:) Klem Eva

Sissy's Hus sa...

Så bra at han er bedre!! :) Nå kan dere puste ut litt..

Nydelige bilder av huset også.. Får meg til å ønske meg hus enda mer!!

ha en fin uke.
Klem fra
Christina

Christine Louise sa...

Takk :) JA, stas å bli tante. Hvertfall for første gang :) Kjempe fine bilder du viser :)

Klem

MajorogMeg sa...

Enda bra Linus er litt bedre.

Flotte bilder fra huset ditt..ser så innbydende ut.

Ha en fin dag og fortsatt god bedring:)
Klem herfra..

Bine sa...

Så bra at det går fremover med Linus nå! Tøffe gutten deres! <3

Linea sa...

Så godt å høre at det er bedring:)

Må bare få si, dere har en kjempe vakkert hus!

Elisabeth sa...

Takk for kommentar. Jeg har fått ny blogg. www.deluze.blogspot.com
Fin blogg du har. Kommer tilbake.

svein`s kone sa...

Godt å høre det går fremover:)

Guttemamma sa...

Lekkert dere har det!! Og stakkars lille venner, god bedring til begge!! Klem

Malla sa...

Så bra at Linus er bedre nå og godt at dere koser dere sammen. Får håpe at storesøster ikke blir like syk som lillebror.

Huset derers er så fint og gjennomført. Må være en fryd å vaske og ordne når dere har det utgangspunktet.

Tar jo alltid til å bo seg inn i ett hus men dere ser ut som dere har funnet "nøkkelen" til stil og helhetlige løsninger.

Fortsatt god bedring!

Mari sa...

kjempefint bilde av gangen syns æ :) fikk liksom litt inntrykk av kolles resten av huset e :) Masse god bedring te småingan!

jess1 sa...

Håper alt fotsatt går likar hos dåkk,bloggen min har itj vorri heilt god de siste dagan,så æ har itj fått lagt inn nå komentar på dæ..men har fukgt med dåkk og krysse fingran for at lilleprinsen ska bli fort frisk igjen.Det e så trasi når sånne småtassa e syk, God bedring videre,håpe dåkk får ei fin uke med my fint vårvær.
;o)

MarnyAlice sa...

hei :o) nydeleg hus dåke har!! :o) tusen takk for den flotte pakken som kom i posten idag!! vart verkeleg i godt humør!! :o)
KLEM :o)